Chevrolet экспериментирует с жанрами перед выходом нового Лего Фильма

Новая реклама Chevrolet была выстроена шаг за шагом. Из кубиков «Лего».

Бренд объявил, что Лего-версия нового Chevrolet Silverado 2019 появится в «Лего. Фильм 2», который выйдет на экраны 8 февраля.

Рекламный ролик, сделанный агентством Commonwealth/McCann, выдержан в том же комическом ключе, что и ролик Chevrolet, приуроченный к выходу «Лего Фильма: Бэтмен» в 2017 году.

Пусть марка Chevrolet и не может претендовать на титул самой надежной машины, но уж звание-то Главного Комедианта точно останется за ней.

В новом ролике мы узнаём от Эммета и Люси, персонажей фильма, озвученных Крисом Праттом и Элизабет Банкс, что Silverado – как настоящий автомобиль, так и его лего-версия – может похвалиться новым внутренним дизайном (который внутри!), в нем аж 129 кубических футов чистого комфорта (сколько кубиков!), а также он позволяет нормально выпрямиться (не стукнувшись головой о крышу!)

Также лего-версия пикапа появится в рекламе в Facebook, Twitter и Instagram.

В своем официальном обращении к прессе Пол Эдвардс, вице-директор Chevrolet по вопросам маркетинга, заявил: «Новые ролики придают нотку юмора нашей кампании, посвященной выходу нового Silverado, и, мы надеемся, они помогут привлечь к Chevrolet внимание нового поколения автолюбителей».

Проще говоря, это означает: Приготовьтесь! Скоро ваши дети потребуют от вас не только новый конструктор, но и новую машину.

Автор: Ольга Алита

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...