C тобой все в порядке? В Австралии выпустили социальную рекламу о предупреждении суицидов

Благотворительная организация занимающаяся предотвращением самоубийств в Австралии, начала кампанию, призывающую людей обращать внимание на подозрительные признаки депрессивного и предсуицидального состояния у своих родных и знакомых.

В ролике рассказываются реальные истории людей, которые свели счеты с жизнью. Все они демонстрировали своим поведением признаки депрессии и неадекватности, но, к сожалению, никто вовремя не обратил на это внимание.

Кампания под названием «Знаки» раскрывает множество различных сценариев, в которых персонажи ведут себя подозрительно и неадекватно. Цель кампании состоит в том, чтобы напомнить людям: наши родные и друзья требуют нашего постоянного внимания, чтобы вовремя распознать тревожные симптомы и протянуть руку помощи.

Ролик подготовило рекламное агентство Simon Frost and Mick Hunter

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...