C тобой все в порядке? В Австралии выпустили социальную рекламу о предупреждении суицидов

Благотворительная организация занимающаяся предотвращением самоубийств в Австралии, начала кампанию, призывающую людей обращать внимание на подозрительные признаки депрессивного и предсуицидального состояния у своих родных и знакомых.

В ролике рассказываются реальные истории людей, которые свели счеты с жизнью. Все они демонстрировали своим поведением признаки депрессии и неадекватности, но, к сожалению, никто вовремя не обратил на это внимание.

Кампания под названием «Знаки» раскрывает множество различных сценариев, в которых персонажи ведут себя подозрительно и неадекватно. Цель кампании состоит в том, чтобы напомнить людям: наши родные и друзья требуют нашего постоянного внимания, чтобы вовремя распознать тревожные симптомы и протянуть руку помощи.

Ролик подготовило рекламное агентство Simon Frost and Mick Hunter

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...