Бренд одежды для больших Eloquil собирается завоевывать пляжи

Хорошего человека должно быть много – кто спорит? Но при этом он должен выглядеть элегантно и соблазнительно. Так считает бренд биг-сайз одежды Eloquil, запуская кампанию, посвященную новой летней коллекции.

У этого сегмента одежды есть и свои прет-а порте, и свои от-кутюр. И свои топ-модели. Именно такая топ-модель одежды биг-сайз – Палома Эльсессар – и стала героиней серии коротких роликов Eloquil.

Серия из трех роликов, где биг Палома демонстрирует все прелести новых моделей одежды, будет демонстрироваться в основном на цифровых платформах. Кампанию подготовило агентство BicMedia.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.