Бихор против Диора. В защиту культурной первозданности

Агентство McCann Bucharest и журнал моды «Beau Monde» создали «Bihor Couture» в ответ на культурное присвоение несколькими известными брендами. Так, Стелла Маккартни использовала традиционные африканские мотивы в своей коллекции Summer / Spring 2018; Louis Vuitton дебютировал с одеждой, которую носили люди из Бесото как часть своей коллекции; Тори Берч скопировал румынское пальто, а Диор включил в свою коллекцию кутюр румынский пиджак из Бихора.

Bihor Couture состоит из 100% подлинных румынских произведений из округа Бихор. Традиционные куртки, пальто, блузки и юбки изготавливаются вручную местными мастерами.

«Bihor Couture – это не только бренд, который продает аутентичную одежду от Бихора. Он служит системой, созданной для возврата денег местным сообществам, а также  может выступать источником вдохновения для других культур, которые сталкиваются с проблемой культурного присвоения», – говорит Каталин Добре, главный креативный директор McCann Worldgroup Romania.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...