Баварські дівчата-фермерки виступили в ролі сексуальних топ-моделей.

У Баварії випустили календар-2019, у якому напівроздягнені фермерки позують у хліві чи на полі та рекламують таким чином сільське господарство.

Такий календар одразу викликав досить гарячі суперечки: чи є він проявом сексизму? Проте самі фермерки цим питанням не переймаються. Вони задоволені своєю участю в ролі топ-моделей і вважають це цілком прийнятним. Календар зроблено на підтримку сільськогосподарського сектору Німеччини, і це – головне – вважають вони. Тим більше, що їм самим ці фото ну дуже подобаються….

Сексуально чи сексизм? Реклама сільського господарства по-баварському

Баварські фермерки знялися для календаря у стилі Playboy. Ось що вийшло:

Gepostet von DW українською am Sonntag, 14. Oktober 2018

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...