#БатьДракона. Нетипова кампанія з лідерами думок для Dragon Energy Drink

Команда Havas Digital Kyiv створила креативну кампанію для Dragon Energy Drink із залученням лідерів думок. З огляду на те, що бренд раніше не був присутній в соціальних мережах, була потрібна чіпляюча та довгограюча комунікація.

Про ЦА і треш-контент

Dragon — це енергетик для молодих людей 16-25 років з купою повсякденних турбот: навчання, робота, курси, вечірки, вигул собаки, побутові питання, соціальні мережі. Так, соцмережі: TikTok треба зняти, фото для Instagram обробити, відео в Stories опублікувати… Загалом, багато всього, що вимагає багато енергії. І не кожен знає, що Dragon вирішує це питання.

Виходячи з інтересів цільової аудиторії, логічно було зробити соціальні мережі головним місцем, інформування про напій. А оскільки сучасна молодь відпочиває, не тільки скролячи стрічку, а й надихаючись і заряджаючись усіляким треш-контентом,  для них було створено треш-кампанію від Dragon. Таку, що неможливо перестати дивитися, тому що хочеш зрозуміти: «Що відбувається взагалі???».

Ідея

Раз у Джорджа Мартіна вже є мати драконів, то у Dragon Energy Drink повинен бути реальний батя! Який покаже яйце, з якого висидить Dragon. У буквальному сенсі. Так було запущено проєкт #БатьДракона.

Реалізація

Три величезних яйця було «підкинуто» лідерам думок: Олексію Дурнєву, Максиму «Фізруку» Сосновському і Антону Скуратову, щоб ті висиділи яйце і стали батями драконів. Причому досить енергійними батями! Протягом двох тижнів лідери думок супроводжували яйце, кожен день і де б вони не були (на дачі, в транспорті, на роботі, навчанні … всюди!)

Все, що відбувається, вони викладали в Instagram:

  • транслювали своє життя з яйцем;
  • періодично проводили активації з підписниками за допомогою опитувань і голосувань в stories, наприклад: «Як назвати яйце?»;
  • та іноді ненав’язливо інтегрували продукт у свій контент;

Але до моменту вилуплення трималося в секреті, що це за яйце і хто з’явиться на світ.

Лідери думок так вжилися в роль бать, що навіть вдарилися в забобони і звичаї. Наприклад, закривали стікером обличчя яйцю. А один бать навіть похрестив його!

Після того, як всі яйця вилупилися і на світ з’явилися пляшки Dragon, наші герої змонтували «батьківські» ролики, щоб згадати найяскравіші моменти батьківства. І як раз у цих відео вже з’явився бренд.

Результати

З найперших публікацій аудиторія дуже зацікавилася тим, що відбувається. Вони активно коментували, задавали питання, ділилися своїми здогадками і навіть давали поради з висиджування яєць.

#БатьДракона. Нетипова кампанія з лідерами думок для Dragon Energy Drink

За підсумком кампанії #БатьДракона охоплено 3 780 000 користувачів, отримано більш 180 000 реакцій три дракони.


Читайте також:

Про свою професію, її переваги та недоліки розповідає Михайло Головачко, Head of Design у Havas Kyiv Design. А також Михайло дає поради початківцям про перший досвід роботи, адаптацію в команді, пошук ідей та знання, якими повинен озброїтись графічний дизайнер.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...