Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Чи настав час фарбувати стіни в якійсь із кімнат у вас вдома? І чи подобаються вам діорами? Ось що цікавить німецьку компанію Behr, яка виготовляє фарби. Якщо відповідь «так», вона пропонує надіслати їй фото цієї кімнати та коротко написати про те, що саме ви хотіли б у ній зробити. Найцікавіші з таких фото перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані вмілими руками експертів компанії.

Що саме передбачає такий своєрідний конкурс, можна побачити у промо-ролику:

Конкурс під назвою «Міні-ремонти» (Mini Makeovers) було організовано агенцією Deutsch LA. Чотири його переможці отримають мініатюрні діорами, створені майстром-декоратором Брендоном Мінтоном (Brandon Minton). Плюс подарункові картки торгової мережі будматеріалів Home Depot.

Раян Лер (Ryan Lehr), креативний директор Deutsch LA, пояснив цей задум так: «Щоб створити діорами, Брендон скористається комбінацією з готових товарів, які можна знайти на полицях магазинів, та предметів, виготовлених спеціально для проєкту за допомогою 3D-друку. Ми плануємо відтворити абсолютно все, що є в сфотографованій кімнаті, у найдрібніших подробицях. Чим деталізованіше, тим краще: мереживні серветочки на стінах, плетені килими і навіть собаки. О, і ласощі для собак, звісно, також».

Все усвідомлюється в порівнянні

Споживачі отримають міні-версію своєї вітальні, кухні, абощо зі стінами, свіжопофарбованими продукцією Behr. І тоді, дивлячись на реальну кімнату, таку обшарпану в порівнянні з діорамою, в них вже просто не залишиться іншого вибору, окрім як закупитися малярними пензлями та валиками і заходитися до справи.

Агенція Deutsch вважає, що ця концепція є досить актуальною в нинішніх реаліях. Адже люди проводять вдома більше часу, ніж зазвичай, і їм кортить вже щось змінити в рідних чотирьох стінах. Але й викликати ремонтну бригаду зараз мало хто наважується. Тому мініатюрні діорами планувалися як цікавий та дотепний спосіб показати людям наочно, як новий колір здатен перевтілити приміщення. І зробити це все можна своїми руками.

Джерело

Взагалі, маленькі речі, цілком здатні принести море задоволення. Наприклад крихітні інтер’єри японського креатора Кійотаки Міцукоші. Або мініатюрна картинна галерея для піщанок від британських митців. Чи найменша в світі покадрова анімація, що увійшла до Книги рекордів Гіннеса. Чи, може, значно масштабовані наукові експерименти ExxonMobil, присвячені відновлюваним джерелам енергії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.