Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Чи настав час фарбувати стіни в якійсь із кімнат у вас вдома? І чи подобаються вам діорами? Ось що цікавить німецьку компанію Behr, яка виготовляє фарби. Якщо відповідь «так», вона пропонує надіслати їй фото цієї кімнати та коротко написати про те, що саме ви хотіли б у ній зробити. Найцікавіші з таких фото перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані вмілими руками експертів компанії.

Що саме передбачає такий своєрідний конкурс, можна побачити у промо-ролику:

Конкурс під назвою «Міні-ремонти» (Mini Makeovers) було організовано агенцією Deutsch LA. Чотири його переможці отримають мініатюрні діорами, створені майстром-декоратором Брендоном Мінтоном (Brandon Minton). Плюс подарункові картки торгової мережі будматеріалів Home Depot.

Раян Лер (Ryan Lehr), креативний директор Deutsch LA, пояснив цей задум так: «Щоб створити діорами, Брендон скористається комбінацією з готових товарів, які можна знайти на полицях магазинів, та предметів, виготовлених спеціально для проєкту за допомогою 3D-друку. Ми плануємо відтворити абсолютно все, що є в сфотографованій кімнаті, у найдрібніших подробицях. Чим деталізованіше, тим краще: мереживні серветочки на стінах, плетені килими і навіть собаки. О, і ласощі для собак, звісно, також».

Все усвідомлюється в порівнянні

Споживачі отримають міні-версію своєї вітальні, кухні, абощо зі стінами, свіжопофарбованими продукцією Behr. І тоді, дивлячись на реальну кімнату, таку обшарпану в порівнянні з діорамою, в них вже просто не залишиться іншого вибору, окрім як закупитися малярними пензлями та валиками і заходитися до справи.

Агенція Deutsch вважає, що ця концепція є досить актуальною в нинішніх реаліях. Адже люди проводять вдома більше часу, ніж зазвичай, і їм кортить вже щось змінити в рідних чотирьох стінах. Але й викликати ремонтну бригаду зараз мало хто наважується. Тому мініатюрні діорами планувалися як цікавий та дотепний спосіб показати людям наочно, як новий колір здатен перевтілити приміщення. І зробити це все можна своїми руками.

Джерело

Взагалі, маленькі речі, цілком здатні принести море задоволення. Наприклад крихітні інтер’єри японського креатора Кійотаки Міцукоші. Або мініатюрна картинна галерея для піщанок від британських митців. Чи найменша в світі покадрова анімація, що увійшла до Книги рекордів Гіннеса. Чи, може, значно масштабовані наукові експерименти ExxonMobil, присвячені відновлюваним джерелам енергії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.