Агентство Ogilvy Ukraine сняло ролик для минеральной воды Aura.

А собраться тяжело, когда на улице 30, море где-то в далеком плавании, а проекты горят ярким пламенем. Но мы в Ogilvv Ukraine с белорусской компанией “Лидское” таки собрались с силами и сняли ролик о чудо-воде “Аура”, которая собирает с силами. А еще она освежает и заставляет работать, и работать.

AURA:

Ирина Капилова – Маркетинг директор

Надежда Митковская –  Старший бренд менеджер

Александра Арабей – Маркетинг специалист

 

Ogilvy Ukraine:

Татьяна Дзендровская – Ассоциативный Креативный директор

Евгения Дзюбенко – Ассоциативный Креативный директор

Наталья Пономарева – Продюсер

Александр Яворский – Копирайтер

Дарья Тафинцева – Директор

Татьяна Бажанова  – Груп Экаунт Директор

Елена Логвинова – Экаунт менеджер

 

Production – The Martini Shot

Игорь Стеколенко – Режиссер

Светлана Лягина – Исполнительный продюсер

Светлана Никитова – Продюсер

Дарья Костюченко – Второй режиссер

Константин Манжура – Фуд стилист

Иван Черевко – Художник

Владимир Тимчук – Постпродакшен супервайзер

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...

Карантинний проєкт Макса Зідентопфа: «бездонна» яма, присвячена Кім Кардаш’ян

Яма, присвячена Кім Кардаш’ян, тягнеться на кілька метрів вглиб землі, а на поверхні вона скидається на маленький вулкан.

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

Режисер дещо змінив концепцію ролика для Ojo de Tigre, перетворивши усі рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам цікавіше спостерігати.

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.