Агентство Ogilvy Ukraine сняло ролик для минеральной воды Aura.

А собраться тяжело, когда на улице 30, море где-то в далеком плавании, а проекты горят ярким пламенем. Но мы в Ogilvv Ukraine с белорусской компанией “Лидское” таки собрались с силами и сняли ролик о чудо-воде “Аура”, которая собирает с силами. А еще она освежает и заставляет работать, и работать.

AURA:

Ирина Капилова – Маркетинг директор

Надежда Митковская –  Старший бренд менеджер

Александра Арабей – Маркетинг специалист

 

Ogilvy Ukraine:

Татьяна Дзендровская – Ассоциативный Креативный директор

Евгения Дзюбенко – Ассоциативный Креативный директор

Наталья Пономарева – Продюсер

Александр Яворский – Копирайтер

Дарья Тафинцева – Директор

Татьяна Бажанова  – Груп Экаунт Директор

Елена Логвинова – Экаунт менеджер

 

Production – The Martini Shot

Игорь Стеколенко – Режиссер

Светлана Лягина – Исполнительный продюсер

Светлана Никитова – Продюсер

Дарья Костюченко – Второй режиссер

Константин Манжура – Фуд стилист

Иван Черевко – Художник

Владимир Тимчук – Постпродакшен супервайзер

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

ООН розповідає про проблему неписьменності за допомогою послідовних трейлерів на YouTube

Кампанія має вигляд ряду послідовних трейлерів на YouTube, які сприймаються дуже по-різному, залежно від того, орієнтується глядач на текст чи на озвучку.

Компанія Jaguar Land Rover створює алгоритм від захитування в машині

Компанія Jaguar Land Rover планує навчити автономні машини адаптувати свій стиль водіння так, щоб пасажирів не нудило під час поїздки в машині.

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...