Вийшов трейлер стрічки Нарімана Алієва «Додому»

На YouTube опублікували трейлер дебютної повнометражної стрічки Нарімана Алієва «Додому». У широкий прокат стрічка вийде 7 листопада 2019 року.

За сюжетом, у кримського татарина Мустафи помирає його первісток. Батько приїжджає до Києва, куди його два сини поїхали після анексії Криму, аби повернути молодшого сина додому, а старшого поховати на батьківщині в Криму, згідно з мусульманськими традиціями. Головні ролі у стрічці виконали Ахтем Сеітаблаєв та Ремзі Білялов. Продюсером стрічки є Володимир Яценко («Дике поле», «Атлантида»).

Світова прем’єра картини відбулася у конкурсній програмі «Особливий погляд» 72-го Каннського міжнародного кінофестивалю. В Україні фільм було вперше показано в межах міжнародної конкурсної програми Одеського кінофестивалю, де «Додому» виборов «Золотого дюка» (нагорода присуджується за результатами глядацького голосування).

Крім того, «Додому» боротиметься за першість на премії «Оскар» у номінації «Найкращий міжнародний фільм».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.