Вийшов перший трейлер комедії «Скажене Весілля 2»

На YouTube презентували перший трейлер комедії «Скажене Весілля 2», події якої відбуваються через рік після першої частини. Режисером-постановником стрічки знову виступив Влад Дикий.

Музичною темою першого трейлера став новий хіт гурту MOZGI «СВ2». Композиція також стала першим офіційним саундтреком фільму «Скажене Весілля 2», почути її можна буде під час одного з найяскравіших епізодів фільму – сцени скаженої погоні зі стріляниною, спецзагоном та справжнім парадом автівок.

За створення треку відповідали саундпродюсери фільму Олексій Потапенко (Потап) та Олексій Завгородний (Позитив), які також зіграли у сіквелі священників – отця Євлампія та хориста Кіндрата.

Виробництвом «Скаженого Весілля 2», як і першої частини, займаються компанії Прототип Продакшн та FILM.UA Group, співпродюсером знову виступила компанія MOZGI Entertainment. Дистрибуцією на території України займаються MMD UA і FILM.UA Distribution. У прокат продовження найкасовішої комедії 2018 року вийде під Новий рік – 25 грудня.

Нагадаємо, проект фільму «Скажене Весілля 2» став одним із переможців 11-го конкурсного відбору Держкіно. Перша ж частина комедії мала неймовірний успіх: стрічка не тільки зібрала в прокаті 54,9 мільйонів гривень (при бюджеті 10,8 млн грн), а й лишиться в історії як перша, продюсери якої повернули Держкіно залучені кошти з відсотками.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній

Кілька прикладів того, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати бренд та примножити аудиторію.

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Стартував проєкт «Екземпляри XX», присвячений літературно-мистецьким часописам минулого століття

Проєкт «Екземпляри XX. Літературно-мистецька періодика XX століття» спрямований на вивчення знакових періодичних видань про літературу і мистецтво XX століття, які ...

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.