Вийшов фінальний трейлер українського фантастичного фільму «Фокстер & Макс»

В мережі опублікували фінальний трейлер українського фантастичного фільму «Фокстер & Макс». У кінопрокат стрічка надійде 19 вересня. В Держкіно очікують, що картина стане однією з найбільших кіно подій осені 2019-го.

Фільм розповідає про пригоди хлопчика та пса-супергероя. За сюжетом, школяр Макс знаходить балончик із нанофарбами і малює зображення собаки. Несподівано намальоване хлопцем графіті оживає і перетворюється на собаку-наноробота з суперможливостями. Про це дізнається небезпечний злочинець Мирон, який починає за ними полювати.

Головні ролі — Макса та його подруги Соні —у фільмі зіграли юні актори з Тернополя Богдан Козій та Віталія Турчин, для яких ці зйомки стали дебютними у кіно. Саме їхні герої у команді з суперсобакою Фокстером будуть чинити опір злочинцям та рятувати світ.

Роль головного антагоніста виконав польський актор Томаш Освєчінскі.

«Мій персонаж Мирон — поганець, але це весело. Насправді, мене часто сприймають як небезпечного хлопця через мою статуру. Проте під цією оболонкою ховається людина з м’яким серцем. Я виховую доньку, яку люблю безмежно! Тому мені було трохи важко грати людину, яка негативно ставиться до дітей. “Фокстер і Макс” — це справжня “голлівудська” стрічка. Я був приємно здивований кількістю трюків, спецефектів та професіоналізмом української команди на знімальному майданчику!»— згадує Томаш Освєчінскі.

Стрічку зняв режисер Анатолій Матешко.

Виробництвом фільму «Фокстер & Макс» займається кінокомпанія Prоnto Film, над сценарієм працювали канадський сценарист Скотт Париз’єн та Анастасія Матешко. Картина знята за підтримки Держкіно та Українського культурного фонду, а дистрибуцією картини займаються FILM.UA Distribution і MMD UA.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».