У Києві відбудеться 22-й Український музичний ярмарок

Український музичний ярмарок проходить у Києві з 1995 року — це єдина в країні спеціалізована виставка професійного звукового, світлового та сценічного обладнання й музичних інструментів. Понад 1000 технічних новинок для професіоналів та початківців, а також інноваційні розробки найкращих виробників з України та світу. Цьогоріч подія відбудеться 4-5 жовтня на Арт-заводі Платформа.

Під час Ярмарку гості зможуть більш детально оглянути і випробувати музичні інструменти, сценічне, звукове та світлове обладнання, устаткування для студій звукозапису, DJ-апаратуру, а також поглибити свої знання у світловому та звуковому дизайні, погортати музичну літературу.

Професіонали галузі:

— можуть розширити свою мережу контактів — у Ярмарку беруть участь дистриб’ютори, розробники та виробники професійного обладнання й музичних інструментів, сервісні компанії, представники засобів масової інформації та продюсерських центрів, організатори концертів та фестивалів.

Музиканти-початківці:

— матимуть змогу проконсультуватися щодо вибору свого першого інструменту чи обладнання та отримати поради щодо подальшого креативного та професійного розвитку.

Kyiv Music Days:

Цього року представники музичної галузі матимуть додаткові можливості повчитися, знайти нових творчих та бізнес-партнерів і надихнутися на нові успішні проекти – вперше в рамках Ярмарку буде представлений Kyiv Music Days — форум концертної індустрії.

Kyiv Music Days. Autumn. Sound.

Це перша профільна конференція, що присвячена питанням, пов’язаним зі звуком, його маркетингом та продакшном. Представники українського ринку озвучать проблеми, з якими стикаються, та спробують спільними зусиллями знайти їхнє вирішення. Іноземні гості поділяться своїм досвідом та порадами для музичних ринків, що розвиваються. Усього на конференції виступить близько 20 спікерів з різних країн.

Спікери.

Представники ТАВР-Медіа, компанії L-Acoustics, квиткового оператора Concert.ua, концертного промоутера Pop Corn, фестивалів Atlas Weekend, Файне місто, Underhill. Євген Філатов (The Maneken) розповість про тонкощі студійного продакшну, засновник вітчизняного вінілового лейблу ABY Sho Music Андрій Смирнов — про нюанси пов’язані з видавництвом музики на вінілі, Олександр Довбуш, представник відеолейблу AIR Music — поділиться кейсами стосовно  створення відео для Youtube. Компанія VIRUS Music розкриє секрети продакшну найбільш масштабного стадіонного турне в країні — MONATIK. LOVEITRITM. Представник премії незалежної музики Jäger Music Awards поділиться думками стосовно якості конкурсних треків від починаючих музикантів. Також в рамках конференції відбудеться презентація унікального нового музичного інструменту з глини — керамофону.

Концерти. 

Під час Ярмарку працюватимуть одразу дві сцени, де як відомі музиканти, так і молоді українські гурти представлять свої найновіші треки. 5 жовтня онлайн-журнал СЛУХ (slukh.media) презентує нову українську музику в рамках власного шоукейсу. Будуть представлені гурти Zbaraski, Sheetel & the Good Stuff, Стасік, Ядерна Могила.

Битва лінійних масивів. 

Під цією гучною назвою ховається не менш гучна подія. Девять різних брендів змагатимуться за вуха слухачів своїм концертним звуком. Прямо на території Арт-заводу Платформа розгорнеться неймовірний звуковий батл. Буде дійсно епічно.

Також на гостей чекатиме фуд-корт з найсмачнішим київським стрит-фудом. Одним словом, цього року оновлений Ярмарок дозволить провести час не лише з користю, а й із задоволенням!

Організатор Українського музичного ярмарку: Громадська організація «Всеукраїнська асоціація дистриб’юторів, виробників і продавців професійного звукового та світлового обладнання, музичних інструментів»

Час: 11:00-19:00

Квитки коштують 130 грн на два дні: concert.ua/uk/event/ukrayinskii-muzichnii-jarmarok

Попередня реєстрація на Kyiv Music Days. Autumn. Sound: https://forms.gle/mBymhHvrW8fuY4uZ8

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Gif-анімація нагадує про первинний вигляд об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО

Студія Neomam відтворила первинний вигляд об’єктів Світової спадщини, які зараз лежать в руїнах і ризикують бути назавжди втраченими для людства.

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...