Кому нужны высокотехнологичные голограммы и съемочные площадки «как в Голливуде», если некоторые идеи вполне можно донести с помощью 50000 обслюнявленных жвачек?

На днях бренд презервативов Trojan, агентство 72andSunny New York и общественная организация Advocates for Youth устроили коллективное творчество в центре Вашингтона, на Национальной аллее. Прохожих приглашали добавить пожеванные жвачки к общей, крайне неаппетитной, инсталляции. Для ее создания команда агентства на протяжении двух недель усиленно жевала и лепила. (Реклама – гламурное занятие!) А потом еще и публика внесла свои свежие (ну, не очень «свежие») штрихи.

«Вы – не жвачка», – гласит бигборд.

Это – отсылка к тому порицанию и запугиванию, которым часто занимаются в школах на уроках полового воспитания вместо, собственно, воспитания. А школьники вместо объективной информации о контрацепции и здоровых отношениях получают лишь призывы к строгому воздержанию. При этом учителя в качестве примера показывают ученикам пожеванную жвачку и спрашивают, кому нужно «попользованное».

Общественная организация Advocates for Youth присоединилась к этой акции, так как она поддерживает просвещение, а не ханжество и запугивание. Она надеется добиться того, что государство перестанет, наконец, финансировать такие совершенно неинформативные «проповеди о воздержании».

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Платформа Playform пропонує кожному креатору тренувати штучний інтелект з нуля особисто для себе

Платформа Playform намагається зробити мистецьку сторону штучного інтелекту доступною для креаторів та пропонує зручний інтерфейс.

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.