Самый узнаваемый силуэт: компания Фольксваген прощается с «Жуком»

Первый «Жук» сошел с конвейера более 80 лет назад. И теперь пришло время окончательно распроститься с культовой моделью, которая стала известной не только в истории транспорта, но и в истории рекламы. Ведь именно благодаря рекламе «Think Small» и «Lemon» эта модель покорила американский рынок, стала символом дизайна того времени и вошла в популярную культуру.

И чтобы почтить историческое наследие этого автомобиля, компания Volkswagen решила попрощаться с ним как следует. Кампания The Last Beetle убирает модель Фольксваген «Жук» из рекламы, оставляя лишь красноречивый силуэт самого узнаваемого автомобиля в мире. Что как бы показывает нам, какую потерю понес мир автомобилестроения.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

Юлія Федів

Керівниця УКФ Юлія Федів: «Зміни неможливо запровадити, якщо в них не будуть зацікавлені безпосередні виконавці»

Керівниця УКФ (Український культурний фонд) Юлія Федів розповіла про те, як культурні та креативні індустрії країни пережили кризу та рухаються ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...