Самый узнаваемый силуэт: компания Фольксваген прощается с «Жуком»

Первый «Жук» сошел с конвейера более 80 лет назад. И теперь пришло время окончательно распроститься с культовой моделью, которая стала известной не только в истории транспорта, но и в истории рекламы. Ведь именно благодаря рекламе «Think Small» и «Lemon» эта модель покорила американский рынок, стала символом дизайна того времени и вошла в популярную культуру.

И чтобы почтить историческое наследие этого автомобиля, компания Volkswagen решила попрощаться с ним как следует. Кампания The Last Beetle убирает модель Фольксваген «Жук» из рекламы, оставляя лишь красноречивый силуэт самого узнаваемого автомобиля в мире. Что как бы показывает нам, какую потерю понес мир автомобилестроения.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW-CW-Europe-UK-creativity-UA

KMW Global Marathon презентує секцію «Центральна та Західна Європа, Велика Британія: аналітичний огляд, ключові події, факти, цифри»

Провідна британська аналітична компанія Ampere Analysis приєднується до KYIV MEDIA WEEK Global Marathon та 14 вересня представить огляд аудіовізуальної індустрії Центральної, Західної Європи та Сполученого ...

Українські артисти створили «Всеукраїнську професійну спілку працівників музичної індустрії»

Про це повідомили на сторінці новоствореної організації. До Профспілки увійшли артисти, продюсери, організатори подій та багато інших людей, причетних до ...

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Український фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі National Geographic

Львівський фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі від National Geographic Treveller India «World Public Transport». Фотопроєкт присвячений різноманіттю видів громадського ...

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...