Кіношкола Ukrainian Film School запускає короткий курс Vlogging

Минулого року Ukrainian Film School започаткувала школу коротких курсів Short для тих, хто бажає отримати максимальний обсяг знань за короткий період часу. Перший курс «Режисура монтажу», вже випустив чотири групи студентів. Наразі в школі йде набір на курс Vlogging, мета якого – навчити студентів створювати відеоконтент, який вони могли б назвати мистецтвом

Начання розпочнеться 22 червня, триватиме на вихідних на території кіностудії FILM.UA (вул. Закревського, 22) протягом місяця. Вартість – 5800 гривень. Більше інформації про курс шукайте за посиланням.

Куратором курсу став засновник діджитал-маркетинг агенції Stay Hungry та діджитал-маркетолог з багаторічним досвідом роботи у великих міжнародних компаніях (anywayanyday.com, HRS.de, 2ГИС, Coingaming, ICONIC.VC) Олексій Мінаєв.

Ментори курсу – відомі українські блогери Артем Арістов, Рената Пашинська та Яна Метьолкіна.

Блогерка Рената Пашинська займається просуванням каналу на Youtube вже 3 роки та має понад 85 000 підписників. Навчається на акторському курсі кіношколи Ukrainian Film School.

«Мій шлях був непростим і я встигла зробити помилок за кілька влогерів. На курсі я вам розповім про свій шлях та допоможу зробити перші кроки — від вибору жанру до створення влогу. Розповім, на що звертати увагу при підготовці контенту, як зробити будь-яку, навіть найбанальнішу, тему цікавою, та допоможу уникнути більшості помилок. Впевнена, що ця інформація допоможе вам досягти моїх показників раз у п`ять швидше, ніж я», – каже Рената.

Контент-мейкер Артем Арістов активно розвиває свій канал на YouTube останні п’ять років та має майже 500 000 підписників. Подорожує світом і знімає екстремальні шоу, знає, як розвинути й розкрутити свій блог в усіх соціальних мережах. Окрім того, Артем навчається у кіношколі в Торонто на Film Production, а, окрім влогів, знімається у професійному кіно та пробує себе у продюсерській справі.

Сценаристка, тревел-блогерка та бренд-амбасадорка Ювелірного Дому SOVA та Alfa Bank Яна Метьолкіна має багаторічний досвід роботи на телебаченні у таких проектах як «Орел і решка» та «Вокруг М». Відвідала 40 країн і набула популярності завдяки своїм рекламним відео в Instagram, які радикально відрізняються від контенту, до якого звикли підписники багатьох влогерів своїми ідеями та їх втіленням.

«На курсі я розповім, як створювати яскраві ролики, які будуть запам’ятовуватися. Розберемо створення відео від сценарію та підготовки до постпродакшну. Розглянемо кращі кейси та з’ясуємо, чим вони чіпляють, і чому їх хочеться додивитися до кінця. Моя мета — навчити вас знімати відео, якими ви зможете пишатися», – говорить Яна.

Лекторами курсу також стануть викрадачі кіношколи: арт-коуч Михайло Грінченко, акторка Ірина Бондаренко, оператор Ілля Міхайлусь та інші.

Напередодні старту курсу його куратори, ментори та викладачі візьмуть участь у спеціальних подіях: 2 червня Олексій Мінаєв та Рената Пашинська прочитають лекцію “Мамо, чому я не влогер?” у рамках Фестивалю популярної культури Comic Con, а 9 червня на фестивалі VIDEOZHARA пройде низка освітніх лекцій від кіношколи Ukrainian Film School та менторів курсу Артема Арістова та Яни Метьолкіної, і викладача кіношколи та арт-коуча Михайла Грінченка.

Головне фото: www.thevideomode.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Gif-анімація нагадує про первинний вигляд об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО

Студія Neomam відтворила первинний вигляд об’єктів Світової спадщини, які зараз лежать в руїнах і ризикують бути назавжди втраченими для людства.

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Nebo на культурній орбіті: вакансія від Apple для київського офісу, повернення ABBA і королівський джин

Привіт, земляни! Поки літо шаленими темпами мчить за горизонт, ми продовжуємо розповідати вам про нові культурні тренди у нашій рубриці ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

«Кишенькова країна» — експедиція з 3D-оцифрування культурної спадщини України

З 16 липня стартував проєкт «Кишенькова країна». Це 3D-оцифрування об’єктів матеріальної, культурної та архітектурної спадщини України за підтримки УКФ. Завершиться ...