Гурт CLOUDLESS презентував кліп на композицію «Drown Me Down», з якою змагатиметься у нацвідборі пісенного конкурсу Євробачення 2020. Процес зйомки відео курував режисер Олег Борщевський, який раніше співпрацював з Арсеном Мірзояном, гуртами Без Обмежень та Бумбокс й іншими українськими виконавцями.

Відеоряд до пісні Drоwn Me Dоwn сповнений алегорій на крихкий та безупинний сучасний світ. Як почуває себе в такому світі людина? Гурт пропонує глядачам самим віднайти відповідь на це питання, побачивши відео.

«Незважаючи на життєві складнощі, ніхто не має права вказувати, як нам жити та що і як робити. Не існує «правди в останній інстанції». Це пісня-заклик: ніколи не здавайся, будь собою! Втілені у кліпі образи — ключі, що відкривають значно більше, ніж ми можемо сказати», — зазначають учасники CLOUDLESS.

Зйомки кліпу тривали 14 годин, за які 13 акторів, 3 учасники гурту та 14 членів знімальної групи відіграли 25 сцен.

«Створення кліпу можна порівняти з авторськими короткометражками. Звісно, повнометражне кіно займає більше часу та підготовки, однак кліп — можливість у короткій формі передати ідею, яка співзвучна зі світосприйняттям музикантів та режисера. Найлегше працювати з музикантами, які знають, чого хочуть. Вони мають знати, хто вони, як бажають самовиражатись та чого прагнуть», — каже Олег Борщевський.

Зазначимо, що вже 8 лютого відбудеться перший півфінал національного відбору на «Євробачення-2020». Крім CLOUDLESS, свої номери покажуть співачки Jerry Heil, Assol, Katya Chilly, Krutь, гурти Go-A та [О], а також співак Gio.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

INSCIENCE онлайн-курс

INSCIENCE запускає онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки

Здоров’я — це не лише про наше тіло та м’язи. Що міцніше психічне здоров’я, то щасливіша людина. Це підтверджує наука ...

Крихітний музей для домашніх улюбленців: на що здатні художники, коли у них є вільний час

Кумедний музей для домашніх улюбленців, де можна знайти копії відомих картин, але з гризунами замість людей, було створено британським творчим дуетом.

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...