FOCUS 2019: українські професіонали аудіовізуальної індустрії вирушають до Лондона

3 та 4 грудня в Лондоні відбудеться одна з важливих копродукційних подій аудіовізуальної індустрії Європи – міжнародна виставка FOCUS: The Meeting Place for International Production. Вже другий рік поспіль за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Української кіноасоціації навиставці працюватиме український стенд.

FOCUS – вагома подія аудіовізуальної індустрії, що вже п’ятий рік поспіль проходить у столиці Великої Британії і є місцем зустрічі для продакшн-професіоналів з усього світу. FOCUS орієнтований на всі творчі галузі, в рамках виставки буде представлено понад 250 компаній більш ніж із 80 країн світу, серед яких виробники й дистриб’ютори контенту, продакшн і локейшн-сервіс компанії, представники теле- та кіноіндустрії різних країн. Зі списком учасників можна ознайомитися за посиланням.

У програмі FOCUS 2019 буде представлена ​​рекордна кількість доповідей, панельних дискусій, майстер-класів, семінарів та презентацій, до того ж за умови попередньої реєстрації вхід на всі заходи форуму – безкоштовний. Протягом двох днів його роботи заплановано більш як 70 сесій, у яких візьмуть участь понад 150 спікерів – представників сфери кіно, телебачення, реклами, анімації та ігрового сегмента. Щодо участі української делегації – до офіційної програми FOCUS 2019 включено презентацію-виставку «DISCOVER UKRAINE: 25 + 5% CASH REBATES AND OTHER BRAND NEW OPPORTUNITIES FOR COOPERATION», у якій ітиметься про позитивні зміни та тенденції української аудіовізуальної індустрії.

Головна мета цьогорічної участі у форумі – продемонструвати можливості та досягнення України й основних гравців аудіовізуального ринку, детально розповісти про зміни в законодавстві й перспективи, що відкриваються для міжнародних копродукцій, та налагодити зв’язки з тими, хто ухвалює продакшн-рішення в галузях кіно, телебачення та реклами. Щороку Україна стає яскравішою та впевненішою, зміцнює позиції і демонструє свій потенціал на міжнародній арені. Проєкти з участю українських професіоналів, продакшн- і постпродакшн-компаній стають дедалі більш відомими у світі. Ухвалення законів про кеш-рібейти та збільшення кількості міжнародних проєктів – все це є позитивним сигналом для світових виробників контенту і привертає увагу до України як до нового та перспективного партнера для спільного виробництва й інвестицій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...