FOCUS 2019: українські професіонали аудіовізуальної індустрії вирушають до Лондона

3 та 4 грудня в Лондоні відбудеться одна з важливих копродукційних подій аудіовізуальної індустрії Європи – міжнародна виставка FOCUS: The Meeting Place for International Production. Вже другий рік поспіль за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Української кіноасоціації навиставці працюватиме український стенд.

FOCUS – вагома подія аудіовізуальної індустрії, що вже п’ятий рік поспіль проходить у столиці Великої Британії і є місцем зустрічі для продакшн-професіоналів з усього світу. FOCUS орієнтований на всі творчі галузі, в рамках виставки буде представлено понад 250 компаній більш ніж із 80 країн світу, серед яких виробники й дистриб’ютори контенту, продакшн і локейшн-сервіс компанії, представники теле- та кіноіндустрії різних країн. Зі списком учасників можна ознайомитися за посиланням.

У програмі FOCUS 2019 буде представлена ​​рекордна кількість доповідей, панельних дискусій, майстер-класів, семінарів та презентацій, до того ж за умови попередньої реєстрації вхід на всі заходи форуму – безкоштовний. Протягом двох днів його роботи заплановано більш як 70 сесій, у яких візьмуть участь понад 150 спікерів – представників сфери кіно, телебачення, реклами, анімації та ігрового сегмента. Щодо участі української делегації – до офіційної програми FOCUS 2019 включено презентацію-виставку «DISCOVER UKRAINE: 25 + 5% CASH REBATES AND OTHER BRAND NEW OPPORTUNITIES FOR COOPERATION», у якій ітиметься про позитивні зміни та тенденції української аудіовізуальної індустрії.

Головна мета цьогорічної участі у форумі – продемонструвати можливості та досягнення України й основних гравців аудіовізуального ринку, детально розповісти про зміни в законодавстві й перспективи, що відкриваються для міжнародних копродукцій, та налагодити зв’язки з тими, хто ухвалює продакшн-рішення в галузях кіно, телебачення та реклами. Щороку Україна стає яскравішою та впевненішою, зміцнює позиції і демонструє свій потенціал на міжнародній арені. Проєкти з участю українських професіоналів, продакшн- і постпродакшн-компаній стають дедалі більш відомими у світі. Ухвалення законів про кеш-рібейти та збільшення кількості міжнародних проєктів – все це є позитивним сигналом для світових виробників контенту і привертає увагу до України як до нового та перспективного партнера для спільного виробництва й інвестицій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі National Geographic

Львівський фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі від National Geographic Treveller India «World Public Transport». Фотопроєкт присвячений різноманіттю видів громадського ...

Конкурс Creative Review Photography Annual 2020 оголошує прийом заявок

У конкурсі Creative Review Photography Annual 2020 можуть взяти участь всі, хто має справу з фотомистецтвом: агенції, видавці, галереї, бренди, тощо.

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

15-16 серпня відбудеться Кураж — улюблена київська денна вечірка та барахолка

Музики на Куражі завжди багато, але, продовжуючи денні вечірки, Кураж нагадує, що літо необхідно жити в танці. Цього разу на ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...