3 та 4 грудня в Лондоні відбудеться одна з важливих копродукційних подій аудіовізуальної індустрії Європи – міжнародна виставка FOCUS: The Meeting Place for International Production. Вже другий рік поспіль за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Української кіноасоціації навиставці працюватиме український стенд.

FOCUS – вагома подія аудіовізуальної індустрії, що вже п’ятий рік поспіль проходить у столиці Великої Британії і є місцем зустрічі для продакшн-професіоналів з усього світу. FOCUS орієнтований на всі творчі галузі, в рамках виставки буде представлено понад 250 компаній більш ніж із 80 країн світу, серед яких виробники й дистриб’ютори контенту, продакшн і локейшн-сервіс компанії, представники теле- та кіноіндустрії різних країн. Зі списком учасників можна ознайомитися за посиланням.

У програмі FOCUS 2019 буде представлена ​​рекордна кількість доповідей, панельних дискусій, майстер-класів, семінарів та презентацій, до того ж за умови попередньої реєстрації вхід на всі заходи форуму – безкоштовний. Протягом двох днів його роботи заплановано більш як 70 сесій, у яких візьмуть участь понад 150 спікерів – представників сфери кіно, телебачення, реклами, анімації та ігрового сегмента. Щодо участі української делегації – до офіційної програми FOCUS 2019 включено презентацію-виставку «DISCOVER UKRAINE: 25 + 5% CASH REBATES AND OTHER BRAND NEW OPPORTUNITIES FOR COOPERATION», у якій ітиметься про позитивні зміни та тенденції української аудіовізуальної індустрії.

Головна мета цьогорічної участі у форумі – продемонструвати можливості та досягнення України й основних гравців аудіовізуального ринку, детально розповісти про зміни в законодавстві й перспективи, що відкриваються для міжнародних копродукцій, та налагодити зв’язки з тими, хто ухвалює продакшн-рішення в галузях кіно, телебачення та реклами. Щороку Україна стає яскравішою та впевненішою, зміцнює позиції і демонструє свій потенціал на міжнародній арені. Проєкти з участю українських професіоналів, продакшн- і постпродакшн-компаній стають дедалі більш відомими у світі. Ухвалення законів про кеш-рібейти та збільшення кількості міжнародних проєктів – все це є позитивним сигналом для світових виробників контенту і привертає увагу до України як до нового та перспективного партнера для спільного виробництва й інвестицій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Кураж тепер online: розклад активностей на тиждень

Улюблена київська барахолка Кураж на період карантину повністю перейшла в онлайн-формат. Майже все, що можна було робити на Куражі, — ...

дума про людей - ашот арушанов

Дума про засновника мотофестивалю «Тарасова Гора»

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Nebo ideas agency

Nebo на культурній орбіті: цікаве з дошки культури за місяць

Привіт, земляни! Nebo ideas agency всією командою починає працювати над своєю колонкою на платформі creativity.ua. Ми вирішили писати статті не ...