Британские рестораны Burger King избавляются от пластиковых игрушек

Борьба с пластиком продолжается. И вчера сеть Burger King заявила о том, что в ее наборах для детей “King Junior Meals” больше не будет пластиковых игрушек. Правда, пока что это касается только Великобритании. Это – часть новой кампании «The Meltdown».

Кроме того, до 30 сентября британская сеть Burger King проводит сбор пластика. Каждый может прийти в ресторан и сдать старые пластиковые игрушки на переработку. Любые, даже если они не из Burger King. Затем они будут расплавлены и переработаны в новые игрушки для детских комнат. Компания предполагает таким образом отправить на повторную переработку порядка 320 тонн одноразового пластика.

Полностью избавиться от пластиковых игрушек Burger King планирует к 2025 году.

Посетители отнеслись к такому решению положительно. А некоторые высказали пожелание, чтобы в детских наборах были книжки или игрушки не из пластика, как это делают в конкурирующей сети McDonald’s.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...