После того, как в США начали закручивать гайки в отношении электронных сигарет, трое анонимных креаторов с немалой долей сарказма предложили прятать вейпы там, где они будут неприкосновенны для американских политиков: внутри пистолета.

Футляр, имитирующий «такой безобидный и вездесущий в США предмет как пистолет», является схемой для 3D-принтера. Таким образом сотрудники одного нью-йоркского рекламного агентства проехались по «лицемерию властей».

«Этот футляр был создан, исходя из того, что новое законодательство, похоже, считает электронные сигареты большей угрозой, чем огнестрельное оружие», – пояснил один из креаторов.

Поэтому они задались целью привлечь внимание к куда более опасной проблеме. И заставить людей призадуматься, почему их правительство так странно расставляет приоритеты.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

Файлообмінник WeTransfer пропонує помалювати цифровими фарбами, доки файл завантажується

WeTransfer пропонує користувачам присвятити 90 секунд створенню власної картини цифровими фарбами, доки вони чекають на завантаження файлу.

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Цілком імовірно, що новий логотип Nissan буде двовимірним та з мінімалістичним дизайном, адже наразі тенденція до спрощення має сенс.

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Іконічні обкладинки музичних альбомів були «оновлені» з дотриманням соціального дистанціювання

Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання соціальної дистанції, агенція Activista зробила редизайн обкладинок музичних альбомів.

Словенський креатор робить редизайн відомих логотипів

Словенський креатор Юре Товрлян зробив редизайн відомих логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу.