9-14 липня StarLightMedia покаже багато МОЖНА! на Atlas Weekend

Цьогоріч StarLightMedia вирішила, що порадувати співробітників, клієнтів та партнерів найкрутішими емоціями на Atlas Weekend – МОЖНА!

І МОЖНА! поєднати кілька «вперше» на одній території.

Вперше за історію Atlas Weekend на фестивалі діятиме коворкінг-зона від StarLightMedia.

Вперше в чіл-аут шатрі групи ми проведемо опитування GEN Z та рекрутинг талантів, зацікавлених у зростанні в креативній індустрії та медіагрупі.

Вперше наша команда перенесе гостей фестивалю у майбутнє. 9 липня дивізіон «Мовлення» продемонструє трейлери проектів, запланованих до виходу в ефіри СТБ, ICTV та «Нового каналу» восени. З 18:00 до 19:00 на Night Stage ведуча Роза Аль-Намрі і директор департаменту з розробки та редагування серіального контенту Дмитро Кіцай презентують головні новинки майбутнього сезону. Враження посилить виступ переможців «Х-Фактор» – ZBSband. Більше того, відвідувачі Atlas Weekend не лише стануть першими, хто познайомиться з контентом, але й протягом усіх днів зможуть проголосувати за новинки на бренд-зоні StarLightMedia та отримати за співтворчість набори нестандартного мерчу.

10 липня о 18:30 StarLightMedia проведе зустріч із рекламодавцями в рамках  «Неонової препаті» у павільоні «Телепорт». СЕО StarLightMedia Михайло Царьов разом із екс-СЕО «Укрнафти» Марком Ролінзом, екс-міністром економіки України і членом наглядової ради «Укроборонпром» Айварасом Абромавичусом та засновницею Digital transformation institute Надією Васильєвої поговорять про бізнес-зміни, що непокоять та вражають, але вчать стійкості та мотивують відповідати вимогам часу. Розмову модеруватиме ведуча «Вікна-Новини» Тетяна Висоцька.

Завдяки колаборації StarLightMedia + Atlas Weekend 1200 співробітників та 700 партнерів медіагрупи зможуть відвідати фестиваль, який щорічно збирає понад півмільйона фанів.

МОЖНА дізнатися  більше!

Яна Гончаренко, координаторка проекту

[email protected]

095 20 92 954

Вікторія Лупенко, менеджерка із зовнішніх комунікацій

[email protected]

098 44 07 582

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...