Журнал Esquire опубликовал свою версию десятки лучших фильмов 2010 — 2019 годов.

В издании отмечают, что было сложно определить лучших. И на то есть несколько причин. Первая – кино меняется так же быстро, как и всё вокруг нас, и свою лепту в это вносит и Netflix, который продуцирует фильмы, как конвейер. Вторая – из-за перегруженности нашего информационного пространства мы забываем о фильмах (даже тех, которые претендуют на звание шедевра), как только заканчивается их первый уикенд проката. Так что в десятке, возможно, оказались фильмы, о которых зритель уже и забыл.

  1. Приключения Паддингтона 2 / Paddington 2, 2017

  1. Лунный свет / Moonlight, 2016

  1. Служанка / The Handmaiden, 2016

  1. Лобстер / The Lobster, 2015

  1. Однажды… в Голливуде / Once Upon a Time… in Hollywood, 2019

  1. Одержимость / Whiplash, 2014

  1. Зови меня своим именем / Call Me By Your Name, 2017

  1. Безумный Макс: Дорога ярости / Mad Max: Fury Road, 2015

  1. Перед полуночью / Before Midnight, 2013

  1. Социальная сеть / The Social Network, 2010

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.