Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Джонатан Мілденхолл, співзасновник та гендиректор консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand, є експертом, якого було запрошено підбити підсумки третього дня LIONS Live. У нього чималий досвід роботи з брендами, і саме йому компанія Coca-Cola завдячує своїм званням креативного маркетолога року, яке їй було присуджено в 2013 році на фестивалі Cannes Lions. Ось п’ять головних інсайтів, які він виніс з програми третього дня LIONS Live.

1. Довіряйте своєму безумству.

Коли вам спадає на думку божевільна ідея – щось, у що, мабуть, ніхто не повірить, і що ніхто не наважиться підтримати – є велика ймовірність того, що насправді ви стоїте на шляху до чогось дійсно геніального.

2. Сильні глобальні ідеї здатні струснути світ.

Коли мова заходить про великі мультинаціональні кампанії, вони практично завжди тяжіють або до глобального, або до локального. Винятком тут є кампанія Snickers You’re Not You When You’re Hungry. Їй вдалося знайти саме ту золоту середину, де нічим жертвувати не треба, ані глобальним, ані локальним.

Дійсно сильна креативна ідея залишатиметься ефективною у будь-якому куточку світу і суттєво примножить цінність вашої компанії.

3. Ефективність наполегливості в креативі.

Креативні ідеї, розраховані на довгу перспективу та реалізовані на кожній з медіаплатформ у своїй неповторній манері – ось ключ до примноження цінності бренду. І це – саме те, до чого всім нам варто прагнути.

4. Впливовість особистого наративу.

Не варто недооцінювати роль особистості та людяності – вони можуть стати визначальними і для сторітелінгу, і для стилю лідерства, і для всіх креативних робіт, які ви створюєте.

Ідея повинна розвиватися згідно з «незапланованим планом». Коли ми намагаємося контролювати абсолютно все – ми втрачаємо численні можливості.

5. Не впускайте шанс задіяти лоу-фай креативність.

Ви багато що втрачаєте, якщо ви не намагаєтеся розкрити креативний потенціал спільноти – пересічних людей та їх історій.

І ще одна практична порада…

…якою Джонатан Мілденхолл доповнює свої підсумки третього дня LIONS Live. Слідкуючи за програмою LIONS Live, ви маєте можливість побачити чимало майстерно зроблених креативних кампаній. А отже, на вас лягає відповідальність поділитися тим, що ви дізналися, зі своїми командою та компанією.

Самовдосконалення – це чудово, але якісним контентом та корисними уроками слід ділитися. Знайдіть час, щоб обговорити в команді побачене. Практичні поради та контент, який дарує людям натхнення, варті того, щоб передати їх далі. Не обмежуйтеся лише собою!

Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.