Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Джонатан Мілденхолл, співзасновник та гендиректор консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand, є експертом, якого було запрошено підбити підсумки третього дня LIONS Live. У нього чималий досвід роботи з брендами, і саме йому компанія Coca-Cola завдячує своїм званням креативного маркетолога року, яке їй було присуджено в 2013 році на фестивалі Cannes Lions. Ось п’ять головних інсайтів, які він виніс з програми третього дня LIONS Live.

1. Довіряйте своєму безумству.

Коли вам спадає на думку божевільна ідея – щось, у що, мабуть, ніхто не повірить, і що ніхто не наважиться підтримати – є велика ймовірність того, що насправді ви стоїте на шляху до чогось дійсно геніального.

2. Сильні глобальні ідеї здатні струснути світ.

Коли мова заходить про великі мультинаціональні кампанії, вони практично завжди тяжіють або до глобального, або до локального. Винятком тут є кампанія Snickers You’re Not You When You’re Hungry. Їй вдалося знайти саме ту золоту середину, де нічим жертвувати не треба, ані глобальним, ані локальним.

Дійсно сильна креативна ідея залишатиметься ефективною у будь-якому куточку світу і суттєво примножить цінність вашої компанії.

3. Ефективність наполегливості в креативі.

Креативні ідеї, розраховані на довгу перспективу та реалізовані на кожній з медіаплатформ у своїй неповторній манері – ось ключ до примноження цінності бренду. І це – саме те, до чого всім нам варто прагнути.

4. Впливовість особистого наративу.

Не варто недооцінювати роль особистості та людяності – вони можуть стати визначальними і для сторітелінгу, і для стилю лідерства, і для всіх креативних робіт, які ви створюєте.

Ідея повинна розвиватися згідно з «незапланованим планом». Коли ми намагаємося контролювати абсолютно все – ми втрачаємо численні можливості.

5. Не впускайте шанс задіяти лоу-фай креативність.

Ви багато що втрачаєте, якщо ви не намагаєтеся розкрити креативний потенціал спільноти – пересічних людей та їх історій.

І ще одна практична порада…

…якою Джонатан Мілденхолл доповнює свої підсумки третього дня LIONS Live. Слідкуючи за програмою LIONS Live, ви маєте можливість побачити чимало майстерно зроблених креативних кампаній. А отже, на вас лягає відповідальність поділитися тим, що ви дізналися, зі своїми командою та компанією.

Самовдосконалення – це чудово, але якісним контентом та корисними уроками слід ділитися. Знайдіть час, щоб обговорити в команді побачене. Практичні поради та контент, який дарує людям натхнення, варті того, щоб передати їх далі. Не обмежуйтеся лише собою!

Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.