Верховна Рада дозволила порівнювати в рекламі свій товар із продукцією конкурентів

Верховна Рада підтримала в другому читанні законопроект № 0953 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу, яким дозволяється в рекламній продукції відкрито порівнювати свій товар із продукцією конкурента.

Collins Dictionary назвал слово года-2019

«Климатическая забастовка» (climate strike) – главное слово 2019 года по версии Collins Dictionary, сообщает The Guardian. Также на это звание ...

С ноября Twitter запретит у себя политическую рекламу

Это будет касаться как агиткампаний отдельных политиков, так и политически ангажированных вопросов.

Межа між «надихався іншими роботами» та «вкрав чужу ідею»: що робити з проектом-плагітатом

Українські креатори ще не дуже активно звертаються до юристів та суду, якщо виникають проблеми з інтелектуальною власністю. Але якщо на ...

Креатив и работа – не одно и то же: Олег Киселица о самопознании и будущем креатива

Креативный директор агентства «Кинограф» Олег Киселица – из тех, кто хочет везде и во всем «дойти до самой сути». В интервью Олег тщательно и под разыми углами рассматривает понятие «креативность», миссию и свойства креатора, а также судьбу креатива в разрезе ...

Креативна економіка – наша нова реальність, або Як митцям навчитися презентувати себе і свої проєкти

Творче мислення і потік натхнення – це ще не ознака того, що автора культурного продукту помітять, а його проект знайде ...

Европейский суд решает, что можно и что нельзя показывать миру в сети Facebook

Вчера суд постановил, что сеть Facebook обязана удалить контент по всему миру, если он запрещен судом в какой-либо стране.

Митець не повинен бути голодним, або Як українській культурі стати підприємливою

Митець повинен бути голодним… або ні? Він має «продавати» власну творчість, залучати інвесторів, планувати промо, знаходити свого глядача-слухача та знати, ...

Бренди і сучасні технології: протистояння чи еволюція?

Чи потрібен сьогодні брендам маркетолог, чи йому, бідолашному, вже пора думати про перекваліфікацію? Ми звернулися до деяких знакових спікерів IY Форуму Креативних Індустрій з проханням висловити свою думку з питання взаємодії бренду і технологій.