Цена вопроса: сколько стоит блогерство

Цена вопроса: сколько стоит блогерство

Какое будущее ждет блогерство? Почему Tik-Tok захватывает онлайн-рынок? Сколько зарабатывают и тратят блоггеры на разных социальных сетях? Об этом в эфире ...

Дослідження: більше половини українців старшого покоління бояться втратити гроші онлайн

86% українців віком 55-65 років користуються інтернетом щодня, але майже всі не знають про базовий захист своїх акаунтів — функцію двофакторної верифікації. ...

«Ми — не німі. Німі — не ми»: засновниця Kyiv Music Days про акцію #СтопКультурнийКарантин

12 травня, о 22:00, на знакових локаціях в українських містах увімкнули спрямовані в небо промені світла. Так пройшла всеукраїнська акція ...

«Видавничий бізнес — це фактично тоталізатор»: інтерв'ю з видавницею Юлією Орловою

«Видавничий бізнес — це фактично тоталізатор»: інтерв’ю з видавницею Юлією Орловою

Наймасовішим аналогом «виходу у світ» під час карантину та виплеску думок та емоцій для декількох мільйонів українців залишаються соціальні мережі. ...

Правила успешной благотворительной коллаборации

Честные истории цепляют, или Правила успешной благотворительной коллаборации

Почему можно и нужно пиариться на благотворительности? Как социальная ответственность превращается из тренда в обязательную составляющую бренда? На какие украинские ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

як український бізнес переживає карантин

«Ситуативні везунчики» vs «Ті, хто в нокауті»: як український бізнес переживає карантин

Денис Блощинський, співзасновник івент Агенції 42, фундації соціальних інновацій «З країни в Україну», з роздумами про те, як український бізнес ...

Як закликають не дружити з піратами: приклади кампаній проти крадійства контенту

Як закликають не дружити з піратами: кампанії проти крадійства контенту

Кінцевий глядач — важлива частина екосистеми крадіжки контенту. Якщо не буде глядачів, не буде і всього бізнесу. Адже крадуть у ...

Пожартувати про коронавірус і нікого не образити: фановий контент для соцмереж на карантині

Пожартувати про коронавірус і нікого не образити: фановий контент для соцмереж на карантині

Оксана Феш — спеціалістка з діджитал-комунікації та стратегиня соціальних мереж для бізнесу та медіа, Social Media Strategist в «Або – ...