Публікуємо дослідження актуальних для представників культурних і креативних індустрій тем, рейтинги, опитування та висновки від провідних світових експертів і організацій
Нейромаркетинг: дослідження та аналітика
Пропонуємо вам низку матеріалів у вигляді фрагментів з книги Олександра та Софії Курбан «Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг». Для початку поговоримо про нейромаркетингові дослідження.
Исследование: представители поколения Y и Z не ограничиваются одним типом видеоканала и смотрят ТВ
Mediaplus Strategic Insights, совместно с исследовательским институтом Facit Research, провели исследование Digital 2.0 Natives Study 2.0, которое проливает свет на привычки потребления контента на видеоканалах разного типа поколениями Y и Z.
Петрі Кемппінен: Замість традиційних сірих драм ми бачимо історії з дозованими елементами гумору
Колишній виконавчий директор фонду Nordisk Film & TV Fond та спікер міжнародного форуму «Креативна Україна» Петрі Кемппінен в інтерв’ю розповідає ...
«Книжковий Арсенал» оголосив фокусну тему 2020 року
Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал» оголосив фокусну тему і кураторів 2020 року. Про це повідомляється на сайті Мистецького Арсеналу. У фокусі 10-го ...
Як креативні індустрії можуть стати змістом і сенсом нових перетворень у державі
Про те, чи потрібен креатив в державних установах, як краще налагодити діалог креативної спільноти і державного апарату, ми поспілкувалися з Генеральним директор Директорату креативних індустрій Міністерства культури України (Міністерство культури, молоді та спорту України) Анастасією Образцовою.
Полагаются ли ИИ авторские права?
Ведомство по патентам и товарным знакам США недавно задалось вопросом, как развитие искусственного интеллекта может повлиять на авторские права. Для чего оно обратилось к публике с рядом вопросов.
Верховна Рада дозволила порівнювати в рекламі свій товар із продукцією конкурентів
Верховна Рада підтримала в другому читанні законопроект № 0953 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу, яким дозволяється в рекламній продукції відкрито порівнювати свій товар із продукцією конкурента.
Collins Dictionary назвал слово года-2019
«Климатическая забастовка» (climate strike) – главное слово 2019 года по версии Collins Dictionary, сообщает The Guardian. Также на это звание ...
С ноября Twitter запретит у себя политическую рекламу
Это будет касаться как агиткампаний отдельных политиков, так и политически ангажированных вопросов.
Межа між «надихався іншими роботами» та «вкрав чужу ідею»: що робити з проектом-плагітатом
Українські креатори ще не дуже активно звертаються до юристів та суду, якщо виникають проблеми з інтелектуальною власністю. Але якщо на ...
Креатив и работа – не одно и то же: Олег Киселица о самопознании и будущем креатива
Креативный директор агентства «Кинограф» Олег Киселица – из тех, кто хочет везде и во всем «дойти до самой сути». В интервью Олег тщательно и под разыми углами рассматривает понятие «креативность», миссию и свойства креатора, а также судьбу креатива в разрезе судьбы человечества. Так что стандартного интервью не получилось, о чем честно вас предупреждаем.
Креативна економіка – наша нова реальність, або Як митцям навчитися презентувати себе і свої проєкти
Творче мислення і потік натхнення – це ще не ознака того, що автора культурного продукту помітять, а його проект знайде ...