Інсайти

Публікуємо дослідження актуальних для представників культурних і креативних індустрій тем, рейтинги, опитування та висновки від провідних світових експертів і організацій

Біологічні механізми візуального нейромаркетингу

Глибинний вплив на візуальне сприйняття споживачами інформації про товари та послуги, залежатиме від багатьох факторів, зокрема від того, які символи, образи, кольорову гаму та сюжетну конструкцію обиратиме розробник рекламних, презентаційних матеріалів та упаковки.

Соціальні проекти: хайп корпорацій чи питання виживання?

Відповідність принципам сталого розвитку, системність у питаннях соціальної відповідальності цікавлять біржових аналітиків майже так само, як виконання планів виробництва та ...

«Найлегший спосіб поглибити проблему — мовчати про неї»: чи існує рівність у креативному секторі

У 2019 році Британська Рада в Україні спільно з PPV Knowledge Networks завершила україномовний переклад звіту «Стан та просування рівних ...

Нейромаркетинг: дослідження та аналітика

Пропонуємо вам низку матеріалів у вигляді фрагментів з книги Олександра та Софії Курбан «Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг». Для початку поговоримо про нейромаркетингові дослідження.

Исследование: представители поколения Y и Z не ограничиваются одним типом видеоканала и смотрят ТВ

Mediaplus Strategic Insights, совместно с исследовательским институтом Facit Research, провели исследование Digital 2.0 Natives Study 2.0, которое проливает свет на привычки потребления контента на видеоканалах разного типа поколениями Y и Z.

Петрі Кемппінен: Замість традиційних сірих драм ми бачимо історії з дозованими елементами гумору

Колишній виконавчий директор фонду Nordisk Film & TV Fond та спікер міжнародного форуму «Креативна Україна» Петрі Кемппінен в інтерв’ю розповідає ...

«Книжковий Арсенал» оголосив фокусну тему 2020 року

Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал» оголосив фокусну тему і кураторів 2020 року. Про це повідомляється на сайті Мистецького Арсеналу. У фокусі 10-го ...

Як креативні індустрії можуть стати змістом і сенсом нових перетворень у державі

Про те, чи потрібен креатив в державних установах, як краще налагодити діалог креативної спільноти і державного апарату, ми поспілкувалися з Генеральним директор Директорату креативних індустрій Міністерства культури України (Міністерство культури, молоді та спорту України) Анастасією Образцовою.

Полагаются ли ИИ авторские права?

Ведомство по патентам и товарным знакам США недавно задалось вопросом, как развитие искусственного интеллекта может повлиять на авторские права. Для чего оно обратилось к публике с рядом вопросов.

Верховна Рада дозволила порівнювати в рекламі свій товар із продукцією конкурентів

Верховна Рада підтримала в другому читанні законопроект № 0953 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу, яким дозволяється в рекламній продукції відкрито порівнювати свій товар із продукцією конкурента.

Collins Dictionary назвал слово года-2019

«Климатическая забастовка» (climate strike) – главное слово 2019 года по версии Collins Dictionary, сообщает The Guardian. Также на это звание ...

С ноября Twitter запретит у себя политическую рекламу

Это будет касаться как агиткампаний отдельных политиков, так и политически ангажированных вопросов.