Інсайти

Публікуємо дослідження актуальних для представників культурних і креативних індустрій тем, рейтинги, опитування та висновки від провідних світових експертів і організацій

Межа між «надихався іншими роботами» та «вкрав чужу ідею»: що робити з проектом-плагітатом

Українські креатори ще не дуже активно звертаються до юристів та суду, якщо виникають проблеми з інтелектуальною власністю. Але якщо на ...

Креатив и работа – не одно и то же: Олег Киселица о самопознании и будущем креатива

Креативный директор агентства «Кинограф» Олег Киселица – из тех, кто хочет везде и во всем «дойти до самой сути». В интервью Олег тщательно и под разыми углами рассматривает понятие «креативность», миссию и свойства креатора, а также судьбу креатива в разрезе судьбы человечества. Так что стандартного интервью не получилось, о чем честно вас предупреждаем.

Креативна економіка – наша нова реальність, або Як митцям навчитися презентувати себе і свої проєкти

Творче мислення і потік натхнення – це ще не ознака того, що автора культурного продукту помітять, а його проект знайде ...

Европейский суд решает, что можно и что нельзя показывать миру в сети Facebook

Вчера суд постановил, что сеть Facebook обязана удалить контент по всему миру, если он запрещен судом в какой-либо стране.

Митець не повинен бути голодним, або Як українській культурі стати підприємливою

Митець повинен бути голодним… або ні? Він має «продавати» власну творчість, залучати інвесторів, планувати промо, знаходити свого глядача-слухача та знати, ...

Бренди і сучасні технології: протистояння чи еволюція?

Чи потрібен сьогодні брендам маркетолог, чи йому, бідолашному, вже пора думати про перекваліфікацію? Ми звернулися до деяких знакових спікерів IY Форуму Креативних Індустрій з проханням висловити свою думку з питання взаємодії бренду і технологій.

Больше, чем просто радио, или В преддверии нового золотого века аудио

Аудио – это больше, чем просто радио. Инновации изменили рынок, продвинув его вперед в таких областях, как устройства, платформы и контент.

Жанна Стрельникова, CMO The Coca-Cola Company, о переходе из маркетинга Pepsi Co и продвижении давно продвинутого бренда

Что побуждает перейти на работу к прямому конкуренту? Как маркетинг директор компании-лидера рынка отвечает на вызовы современности - рыночные, технологические, социальные? Отвечает маркетинг-директор The Coca-Cola Company в Украине и Молдове Жанна Стрельникова.