Volkswagen Touraeg допомагає побачити невидиме

Водії постійно ризикують врізатися у те, чого вони не можуть побачити. Наприклад, у жінку, яка темною та ще й туманною ніччю вийшла на пробіжку у парку зі своїм собакою. Саме цей сценарій обігрується у новому рекламному ролику від агенції adam&eveDDB London, в центрі уваги якого технологія Night Vision, якою оснащений автомобіль Touraeg Black Edition від Volkswagen.

Правду кажучи, глядачі, так само як і водій, не побачать ані спортсменку-опівнічницю, ані її чотирилапого друга практично до самого кінця відео. І в цьому то, власне, й суть.

Дещо зловісні спецефекти передають те, як жінка з собакою стають у пітьмі практично невидимими неозброєним оком. Ключі висять у повітрі, двері відчиняються та зачиняються самі собою… І лише тіні, що коли-не-коли промайнуть у плямі світла від вуличного ліхтаря, та дихання, яке парує у холодному повітрі, видають, де саме вони зараз пробігають вулицею. (Особливо тут вражає той момент, коли невидимий пес грається у купі опалого листя.) І в цей же самий час втомлений бізнесмен, який подумки вже десь далеко, заводить свій Volkswagen Touraeg та вирушає додому.

І хоча всі ми усвідомлюємо, що ці дві історії рухаються до зіткнення, але режисер Ніклас Ларссон (Niclas Larsson) аж до самих останніх кадрів не розкриває всі карти перед глядачами. Свою роль у нагнітанні настрою грають також оманливі картини та мінімалістична мелодія піаніно.

Фактично, вся ця ситуація покликана передати ту непевність, яку всі ми можемо відчувати за кермом автомобіля вночі. Примарна присутність жінки з собакою, навмисно чи випадково, натякає на трагедію, яка ось-ось трапиться, перетворюючи двох істот з плоті та крові на тіні. На щастя, у автомобіля Touraeg «очі» уважніші за людські.

Загалом, цей міні-фільм на дві хвилини, який нещодавно вийшов на екрани Великобританії, ілюструє те, як технології VW здатні запобігти аварії, і робить це у такий спосіб, який легко запам’ятовується.

Night Vision – це…

Рекламний ролик наголошує на тому, що модель Touareg першою з усіх машин Volkswagen була оснащена системою Night Vision. Термальна камера, вбудована спереду у корпус автомобіля, вловлює інфрачервоне випромінювання та здатна попередити водія про людей чи тварин, які перебувають на відстані 10–130 метрів. І коли ми нарешті бачимо жінку з собакою, саме ця технологія допомагає водієві уникнути зіткнення з ними.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

На День святого Валентина вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.