Водії постійно ризикують врізатися у те, чого вони не можуть побачити. Наприклад, у жінку, яка темною та ще й туманною ніччю вийшла на пробіжку у парку зі своїм собакою. Саме цей сценарій обігрується у новому рекламному ролику від агенції adam&eveDDB London, в центрі уваги якого технологія Night Vision, якою оснащений автомобіль Touraeg Black Edition від Volkswagen.

Правду кажучи, глядачі, так само як і водій, не побачать ані спортсменку-опівнічницю, ані її чотирилапого друга практично до самого кінця відео. І в цьому то, власне, й суть.

Дещо зловісні спецефекти передають те, як жінка з собакою стають у пітьмі практично невидимими неозброєним оком. Ключі висять у повітрі, двері відчиняються та зачиняються самі собою… І лише тіні, що коли-не-коли промайнуть у плямі світла від вуличного ліхтаря, та дихання, яке парує у холодному повітрі, видають, де саме вони зараз пробігають вулицею. (Особливо тут вражає той момент, коли невидимий пес грається у купі опалого листя.) І в цей же самий час втомлений бізнесмен, який подумки вже десь далеко, заводить свій Volkswagen Touraeg та вирушає додому.

І хоча всі ми усвідомлюємо, що ці дві історії рухаються до зіткнення, але режисер Ніклас Ларссон (Niclas Larsson) аж до самих останніх кадрів не розкриває всі карти перед глядачами. Свою роль у нагнітанні настрою грають також оманливі картини та мінімалістична мелодія піаніно.

Фактично, вся ця ситуація покликана передати ту непевність, яку всі ми можемо відчувати за кермом автомобіля вночі. Примарна присутність жінки з собакою, навмисно чи випадково, натякає на трагедію, яка ось-ось трапиться, перетворюючи двох істот з плоті та крові на тіні. На щастя, у автомобіля Touraeg «очі» уважніші за людські.

Загалом, цей міні-фільм на дві хвилини, який нещодавно вийшов на екрани Великобританії, ілюструє те, як технології VW здатні запобігти аварії, і робить це у такий спосіб, який легко запам’ятовується.

Night Vision – це…

Рекламний ролик наголошує на тому, що модель Touareg першою з усіх машин Volkswagen була оснащена системою Night Vision. Термальна камера, вбудована спереду у корпус автомобіля, вловлює інфрачервоне випромінювання та здатна попередити водія про людей чи тварин, які перебувають на відстані 10–130 метрів. І коли ми нарешті бачимо жінку з собакою, саме ця технологія допомагає водієві уникнути зіткнення з ними.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

NASA at Home

Ініціатива NASA at Home робить космос ближчим

Ініціатива NASA at Home включає в себе добірку відео, подкастів, електронних книжок і навіть тури у віртуальній та доповненій реальності.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.