Віртуальний велосипедний маршрут: бренд Santa Cruz випробовує сміливість користувачів

Виробник гірських велосипедів Santa Cruz Bicycles запропонував нідерландським користувачам з Амстердаму випробувати свою сміливість, пройшовши віртуальний велосипедний маршрут, який повторює особливо екстремальні траси, подолані шотландським спортсменом Денні МакАскіллом.

Цей VR-захід, який дозволяє уявити себе на місці відомого велотріаліста, було створено студіями REWIND та Cut Media. Учасники «опиняються» на велосипеді МакАскілла і під час подорожі, що забиває подих, мають можливість на власні очі побачити, чому його вважають справжнім майстром стріт-тріала.

Для інтерактивного заходу «Ride Out» в новому амстердамському магазині бренда було встановлено унікальний велосипедний симулятор, що під’єднується до VR-шолома. Учасникам пропонується випробувати себе на двох дуже різних, але однаково складних маршрутах. Одна з VR-подорожей відтворює запаморочливу поїздку по вузькому карнизу на стрімкому схилі гори Sgùrr MhicChoinnich, що на шотландському острові Скай. А друга – непросте випробування для відчуття рівноваги, у якому учасник має перетнути швейцарський віадук Ландвассер, проїхавшись по його огорожі.

Віртуальну пригоду було створено за допомогою ігрового рушія Unreal Engine та футажу, знятого дронами та налобною камерою спортсмена. Цей футаж було свого часу використано у популярному відео The Ridge, створеному студією Cut Media. Краєвиди для VR-подорожі було відскановано з використанням фотограмметрії.

Інтерактивний симулятор

Поєднавши інтерактивну віртуальну реальність та симулятор руху, студія REWIND створила перший в індустрії VR-тренажер, де користувачі відчувають фідбек у реальному часі. Кожен камінець на маршруті відтворюється за допомогою рухомої платформи та руля.

Такі віртуальні подорожі є частиною мультиканальної маркетингової ініціативи Cut Media. Всі учасники VR-заходу отримують відеозаписи з власним проходженням маршруту, щоб потім можна було похизуватися в соцмережах.

Ніл Евелі (Neil Evely), речник REWIND, розповів: «Поєднавши велосипед Santa Cruz, рухому платформу та ігровий рушій Unreal Engine, ми створили перший у світі віртуальний велосипедний маршрут, який дозволяє відчути все на собі».

А Стю Томпсон (Stu Thomson), засновник Cut Media, додав: «Ми співпрацюємо з Денні МакАскіллом ось уже 12 років і пишаємося можливістю продемонструвати глядачам з усього світу його неймовірну майстерність. Це цікаве випробування сміливості та міцності нервів – вперше посадити когось на велосипед Денні та подивитися, що буде».

Джерело

Нагадаємо, що в травні в Україні пройшов віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова.

А що стосується велотренажерів, то тут віртуальна реальність знайшла своє застосування, відтворюючи аватара людини, щоб пробудити в ній дух змагання.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили склад голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.