Ідеї

Висвітлюємо інноваційні рішення, креативні ідеї та проєкти, комунікаційні та соціальні кампанії з різних країн світу, які доводять, що креативність — рушійна сила еволюції

Опера чи броколі: оперний дім запропонував обрати менше зло

В рамках кумедної промо-кампанії оперний дім попросив дітей обрати одну з двох речей, які, правду кажучи, зазвичай обидві їм не до душі. Опера чи броколі?

Coca-Cola малює комікси та закликає до емпатії

Бренд Coca-Cola вирішив боротися з розколом у сучасному суспільстві, для чого випустив кампанію у стилі коміксів, яка закликає до емпатії.

Реклама додатку Google Waze показує долю непотрібних маскотів

Колись вони окупалися краще, ніж цифрова реклама. І ось про цих наразі непотрібних маскотів і йде мова у ролику для додатку Google Waze.

Інженерка Жустін Гаупт створила дисковий мобільний телефон

Дисковий мобільний телефон виглядає так, наче якогось інженера з 1950-х років попросили уявити «портативний телефон майбутнього».

Портативна «мінікухня» від українців зібрала на Kickstarter майже $90 тисяч

Портативна «мінікухня» Neoven із вбудованою піччю, чайником і холодильником зібрала понад  $89 тисяч на Kickstarter, що в 4 рази більше, ніж очікували ...

Дизайнер обіцяє створити маску-респіратор, що не заважатиме Face ID

В Інтернеті з’явилися проекти маски-респіратора, яка несе на собі точне зображення обличчя, щоб смартфон продовжував «впізнавати» свого власника.

Штрафна банка: як зібрати кошти на медичні дослідження?

Агенція MullenLowe London нещодавно запустила кампанію для благодійної організації British Heart Foundation. Називається кампанія «Штрафна банка».

Sea Shepherd показує, що коїться під поверхнею моря

Природоохоронна організація Sea Shepherd створила кампанію «Під поверхнею моря» в доповненій реальності, яка показує темну сторону промислового рибальства.

«Вдома всі ми – королі та королеви», – стверджує IKEA у новій кампанії

Нове рекламне відео від IKEA мандрує крізь час та показує шість королівських дворів, а також вимоги та забаганки, якими розважаються королі та королеви.

У відео від Wrangler ковбой та футболіст міряються… шрамами

У першому епізоді Breaking Boundaries ковбой та футболіст порівнюють враження від своїх професій та їх найтравматичніших моментів.

IKEA дала жителям Дубаю змогу розплачуватися часом

Щоб винагородити своїх покупців за цей довгий шлях до магазину, IKEA запустила в Дубаї ініціативу, яка дозволяє розплачуватися часом за товари.

Мережа дитячих клінік створила ліфт із сотнями кнопок

У нещодавно запущеній кампанії мережі клінік Children's Health в одному з техаських супермаркетів з’явився ліфт із сотнями кнопок.