Ідеї

Висвітлюємо інноваційні рішення, креативні ідеї та проєкти, комунікаційні та соціальні кампанії з різних країн світу, які доводять, що креативність — рушійна сила еволюції

Pepsi зробила діамантову каблучку зі свого іконічного напою

Для тих, хто ось-ось наважиться підійти до коханої з головним питанням, компанія Pepsi створила незвичайну діамантову каблучку на заручини.

METRO й Ogilvy створили календар-комікс про клієнтів у ролі супергероїв

Креативна агенція Ogilvy розробила календар-комікс із супергероями для METRO Cash & Carry. У ролі персонажів, наділених суперсилами, зображені клієнти й ...

В ролику до Дня Валентина PlayStation цілить в серце

Sony далеко відійшла від традиційної романтики Дня Валентина. Проте, щоб показати вплив PlayStation на наші почуття, вона все одно цілить прямо в серце.

Бренди KFC та Crocs створили взуття з куркою

Crocs та мережа фастфуду KFC разом випустили взуття з куркою – дві нові моделі клогів, до яких причеплені ароматизовані підвіски у вигляді смажених курячих стегенець.

Велосипед з бамбука: зроблено в Катманду

Велосипед з бамбука, Habre Eco, задумувався професором Ленсом Рейком як вирішення проблеми вулиць Катманду – багатолюдних та заповнених чадним газом.

Вино LIAR називає речі своїми іменами у День Валентина

Винний бренд LIAR, який робить біле вино з (як не дивно) червоного винограду, запустив іронічну кампанію до Дня святого Валентина.

Дощовий генератор: одна крапля дощу вмикає 100 лампочок

Команда науковців створила крихітний, але досить потужний дощовий генератор, який від однієї краплі води вмикає 100 LED-лампочок.

Авіалінії SAS визнають, що Скандинавія була збудована з миру по нитці

Нова кампанія від Скандинавських авіаліній (SAS) нагадує, чому відкриті кордони (а також серця і уми) є ключем до прогресу.

У Великобританії створено рекламу, що реагує на температуру повітря

Національна служба охорони здоров’я Британії вчора запустила у місті Лідс унікальну кампанію, в якій реклама реагує на температуру повітря.

Штучний інтелект співає реп у стилі Тревіса Скотта

Тепер у репера Тревіса Скотта є суперник-машина. А все завдяки експерименту агенції Space150, яка створила пісню, згенеровану штучним інтелектом.

ЦЬОМ від ЦУМа. Перевтілення до Дня всіх закоханих

Спеціально до Дня всіх закоханих центральний універмаг Києва замінив на фасаді будівлі традиційну вивіску ЦУМ на грайливу ЦЬОМ. З першої ...

GiveHerABreak – кампанія у підтримку жінок-режисерів

З огляду на те, як рідко жінок-режисерів номінують на «Оскар», некомерційна організація GiveHerABreak запустила портал, який показував пряму трансляцію вручення ...