Вийшов новий путівник «Замки та Палаци України» від команди Made in Ukraine

Путівник «Замки та Палаци України» створили ідеологиня і головна редакторка Юлія Савостіна, авторка текстів Олена Чехній та рецензентка Лала Тарапакіна. ...

Американський креатор ініціював «лінію підтримки», щоб налагодити діалог між поколіннями

Прикинувшись стереотипним «юним шибеником», він створив телеролик, закликаючи старше покоління «повчити життю» непутящу молодь.

Born Free Foundation показала, з чим можна порівняти утримання тварин у неволі

Щоб пробудити у глядачів співчуття до диких тварин, яких утримують у неволі, лондонська агенція вклала в їх уста реальні скарги на життя в умовах карантину.

Соціальне дистанціювання на стадіонах: кілька незвичних рішень для вболівальників

За час пандемії було знайдено цілий ряд рішень, покликаних створити атмосферу нормальності, водночас підтримуючи соціальне дистанціювання на стадіонах.

«Моршинська» шукає роботу: стартувала нова healthy-кампанія бренду води

Мільйони українців помітили, що «Моршинська» шукає роботу, коли отримали резюме від бренду води на найбільшому порталі з пошуку вакансій Work.ua. Проєкт «Візьми ...

Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Цього року мережа Burger King святкує Різдво в липні, щоб якомога раніше залишити цей рік позаду. І навіть найзатятішим Грінчам важко з цим сперечатися.

«Гра на біржі» в стилі LifeStyles: коли захворюваність на ІПСШ йде вгору – ціни йдуть вниз

У новій кампанії «Publicly Traded» бренда презервативів LifeStyles інфекції, які передаються статевим шляхом, мають дещо спільне з цінними паперами.

Блокбастер від Kia: автомобільний бренд додає рекламі сюжету та екшену

«The Features Film» демонструє характеристики автомобілів Kia та розповідає історію про водія, який перейшов дорогу мафії.

Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на Воппери

Чилійські користувачі мають сфотографувати всім знайому піктограму з трьох ліній, щоб отримати промо-код на безкоштовний Воппер.