Ідеї

Висвітлюємо інноваційні рішення, креативні ідеї та проєкти, комунікаційні та соціальні кампанії з різних країн світу, які доводять, що креативність — рушійна сила еволюції

Стилізовані під бекон шнурки підкоптили до випуску нових кросівок Nike

Ті, кому недостатньо, щоб їхнє взуття було схожим на бекон, мають шанс отримати шнурки, з якими воно ще й пахнутиме беконом.

Креатив часів локдауну: як відчиняти двері ліктем і не мацати обличчя

Креатив часів локдауну варіюється від хендс-фрі супермаркетів до віртуальних наліпок на обличчя, як показали п’ять кампаній-переможців Eurobest.

«Знаєш, кому дійсно важко?» — креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не нити

«Навчися виживати, коли здається, що гаплик», — звертаються герої креативної кампанії 14-го Українського маркетинг-форуму (УМФ) до маркетингового ринку. У роликах, ...

Home of Diversity: агенція Patsany розробила кампанію для міжнародної платформи Taimi

Агенція креативних рішень Patsany запустила на ринку США рекламну кампанію для LGBTQ+ платформи. Taimi — це найбільша у світі LGBTQ+ ...

Що завгодно, тільки не таксі: Uklon пожартував над собою в ролику до 11-річчя компанії

До свого 11-річчя український онлайн-сервіс замовлення авто Uklon спільно з креативним агентством I am IDEA і відеопродакшн-студією 120seconds створили іронічний ...

Риба ваших кошмарів – тунець (чи принаймні його філіппінська реклама)

Химерна філіппінська реклама показала, яким сюрреально спокусливим може бути тунець. Заради нього навіть домашній гекон ладен зламати час і простір.

Корейські вчені розробили біорозкладну захисну маску заради вирішення глобальної проблеми відходів

Дослідницька група з Південної Кореї розробила захисну маску, яка на 100% біологічно розкладається. Корейський науково-дослідний інститут хімічної технології створив нову ...

В’язана електроніка: науковці створили смарт-одяг, схожий на звичайну тканину

Дослідникам вдалося створити «тактильну електроніку», яка схожа на звичайну тканину, але здатна відчувати рухи тіла людини.

«Маленькі водоспадики»: кулінар-подкастер створив ідеальну форму пасти

Ден Пашман сформулював три основних параметри, яким має відповідати ідеальна форма пасти: соусність, виделочність та зубовстромляльність.

У Києві лялька Barbie виступила в ролі відомих українських жінок

З 16 до 28 березня в Києвському торгово-розважальному центрі Ocean Plaza проходить незвичайна виставка «Barbie: Пані України». «Barbie: Пані України» ...

Промокампанія п’єси про Моцарта: турецька агенція створила музичний шрифт

Перший у світі музичний шрифт, який можна прослухати та зіграти, було створено в рамках промокампанії для п’єси Пітера Шеффера «Амадей».

Боротьба з паліями за чисте повітря від Isobar та Amplifi Ukraine в національній кампанії «Нам цим дихати»

Щовесни та восени в повітрі разом з димом зависає питання: «Як цим дихати?». І справа не в традиційному вересневому шашликуванні ...