Samsung обіцяє «перемогу» в Тель-Авівському Марафоні

Цьогорічний Тель-Авівський Марафон стане першим марафоном, у якому кожен зможе вибороти своє перше місце у дуже-дуже-дуже вузькоспеціалізованій категорії.

Київський симфонічний оркестр отримав нову айдентику від Gra Agency

Gra Agency провела ребрендинг для Київського симфонічного оркестру, розробивши для нього нову візуальну айдентику. В агенції зазначають, що робили акцент ...

Ford випустив емодзі-куртку для велосипедистів

Компанія Ford вирішила зробити дороги безпечнішими для велосипедистів. Для цього вона створила спеціальну емодзі-куртку з LED-дисплеєм на спині.

Пряжа з людської шкіри – нове слово у медицині

Навряд чи хтось схоче для себе светр, на виготовлення якого пішла пряжа з людської шкіри. Проте такі нитки обіцяють стати новим словом у медицині.

«Каральний сигнал»: ДАІ Мумбаю проти шумового забруднення

В індійському місті Мумбай час стояння на світлофорі поставили у пряму залежність від рівня шумового забруднення, щоб провчити любителів посигналити.

Amazon Dating: сайт знайомств як пародія на онлайн-магазин

Група жартівників-креаторів разом з анімаційною студією Thinko створила Amazon Dating – пародію на платформу для знайомств, де можна «придбати» побачення.

Штучний інтелект перетворює юридичні тексти на музику

Юридична фірма Vinge створила піаніно зі штучним інтелектом, яке перетворює юридичні тексти на музику.

Крем для старіння: кампанія проти дискримінації за віком

Уряд міста Торонто обрав оригінальний спосіб боротьби з дискримінацією за віком, випустивши крем для старіння, який начебто додає років.

Не треба логотипу: всі й так знають, чия це реклама

Останнім часом європейські маркетингові кампанії McDonald’s тяжіють до мінімалізму. Помітно це й в найновішій з них. Рекламу від Leo Burnett ...