Ідеї

Висвітлюємо інноваційні рішення, креативні ідеї та проєкти, комунікаційні та соціальні кампанії з різних країн світу, які доводять, що креативність — рушійна сила еволюції

кампейн для ПриватБанку

Зворушлива історія головного старожила ПриватБанку

Команда агентства banda створила зворушливий кампейн для ПриватБанку, щоб він асоціювався не тільки з «величезністю» та зеленим логотипом, а й ...

Агенція NeoMam зобразила одним фото історичну еволюцію кожної кімнати в домі

Компанія American Home Shield сполучила фото 1821 та 2021 років і спробувала зазирнути в майбутнє, щоб показати історичну еволюцію кожної кімнати в домі.

«Це справжнє життя»: агенція Gres Todorchuk прорекламувала реальність у межах фестивалю Docudays UA

26 березня в Україні стартував 18-й Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA. Для анонсування цієї події агенція ...

Найепічніший пасивний дохід у новій рекламі Standard One

Діджитал-кампанія від Leo Burnett Ukraine та Performics Ukraine для Standard One надихає зберігати нерухомість. Мета девелоперів Standard One — привернути ...

Ефект доміно в кампанії Domino’s

Режисер поставився до проєкту з великим ентузіазмом, стверджуючи, що він просто не міг пройти повз завдання, де є водночас і Domino’s Pizza і доміно.

Бренд ANDEA створив мило, яке чистить річки (для тих, хто в них пере білизну)

Мило AWA з мікроорганізмами-пробіотиками під час прання білизни покращує якість води, вилучаючи з неї до 75% забрудників.

KFC «позичає» слогани інших брендів, оскільки пальці зараз не пооблизуєш

Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного.

Коли треба точно, а не майже: нова кампанія про кредити готівкою від Альфа-Банку Україна

Є речі, що постійно змінюються, а є вічні. Як от сезонні рекламні кампанії для топових банківських продуктів. Цього разу креативні ...

Стилізовані під бекон шнурки підкоптили до випуску нових кросівок Nike

Ті, кому недостатньо, щоб їхнє взуття було схожим на бекон, мають шанс отримати шнурки, з якими воно ще й пахнутиме беконом.

Креатив часів локдауну: як відчиняти двері ліктем і не мацати обличчя

Креатив часів локдауну варіюється від хендс-фрі супермаркетів до віртуальних наліпок на обличчя, як показали п’ять кампаній-переможців Eurobest.

«Знаєш, кому дійсно важко?» — креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не нити

«Навчися виживати, коли здається, що гаплик», — звертаються герої креативної кампанії 14-го Українського маркетинг-форуму (УМФ) до маркетингового ринку. У роликах, ...

Home of Diversity: агенція Patsany розробила кампанію для міжнародної платформи Taimi

Агенція креативних рішень Patsany запустила на ринку США рекламну кампанію для LGBTQ+ платформи. Taimi — це найбільша у світі LGBTQ+ ...