Nissan записала подкаст-трилер, присвячений моделі Juke Enigma

Жанр трилерів завжди був популярним і продовжує втримувати свої позиції й зараз. Цей жанр може похвалитися і книгами-бестселерами, і фільмами-блокбастерами, і популярними телесеріалами. А тепер на всіх великих платформах подкастів з’явився ще один оригінальний аудіосеріал в цьому жанрі, створений автомобілебудівною компанією. Nissan записала цей подкаст-трилер спільно з медійною компанією VICE, щоб привернути увагу до своєї моделі Nissan Juke, точніше до її спецверсії Enigma.

Аудіосеріал The Enigma Thrillers був написаний французьким письменником Фабрісом Коленом. Впродовж п’яти епізодів група спецагентів розслідує ряд інцидентів, які на перший погляд ніщо не об’єднує. Але питань поступово виникає все більше, а заплутаний сюжет веде слухача за собою у подорож Європою.

Рушієм дійства (та ідеальним інструментом для виконання місії) виступає, звісно, автомобіль Nissan Juke Enigma, який і надихнув на створення цього подкасту.

Компанія стверджує, що аудіосеріал є цілком логічним рішенням для запуску нової моделі автомобіля, оскільки цільова аудиторія цього бренда – освічені та допитливі користувачі, які знаються на техніці, цінують якість і знаходять час для своїх хобі. Тобто такі люди, які слухають подкасти. Тому Nissan і вирішила створити подкаст-трилер, залучивши до цього компанію VICE, щоб скористатися її досвідом та креативністю в медіасфері.

Антигерой у «шпигунському світі»

Конан Ван, виконавчий креативний директор Nissan United, пояснив задум так: «Ми хотіли знайти підхід до ширшої групи людей за допомогою дійсно захопливого сторітелінгу та подкастів, популярність яких невпинно йде вгору. Головне тут – залучення нових форм медіаспоживання, які несуть в собі величезний креативний потенціал».

Почалася ця історія ще в 2019 році із випуском нового Nissan Juke, для якого була створена «креативна платформа спецагентів та підземних бункерів». Відповідно Nissan Juke Enigma у цьому «шпигунському світі» цілком природно посів місце харизматичного антигероя.

Мета аудіосеріалу The Enigma Thrillers – показати всі ці якості Nissan Juke Enigma та запросити слухачів у подорож, де їх цікавість буде винагороджено. І, що дуже важливо, така презентація моделі автомобіля не повинна була сприйматися як маркетинг.

The Enigma Thrillers можна буде послухати п’ятьма мовами на всіх великих платформах подкастів і на сайті медійної компанії VICE: https://www.vice.com/en_uk/partners/nissan/home.

Джерело

Ідея екшену та опанування різних художніх жанрів давно вже не дають спокою автомобілебудівникам.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...