«Нерозмінна» коробка: стартап LivingPackets пропонує альтернативу купі картонних упаковок

Якщо нас пандемія чому й навчила, то це вмінню дати раду всім тим картонним коробкам, які разом із доставкою регулярно захаращують наші домівки. Скласти їх у плаский стос непросто, а контейнери для паперу постійно повні-повнісінькі (якщо вони, звісно, поблизу від вас взагалі є). Тому універсальна коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, є ідеєю, покликаною вирішити саме цю проблему. За умови, що її хтось підхопить.

Коробка від LivingPackets є по суті своїй, як і всі інші коробки, контейнером для транспортування речей. Але смарт-контейнером, який можна використовувати багаторазово. Створена після чотирьох років досліджень та пошуків вона обладнана сенсорами та, як стверджує компанія, може пережити 1000 циклів доставки, перш ніж їй може знадобитися заміна.

Працює це все так: ви отримуєте своє замовлення у коробці LivingPackets, а потім безкоштовно надсилаєте цю коробку назад доставнику. Після чого її можна використовувати для доставки знову.

Переваги смарт-коробки

Така річ могла б значно скоротити кількість картону, що викидається на смітник. Чіпляти на неї наліпки з адресою отримувача не потрібно, оскільки все виводиться на вбудований дисплей з електронним чорнилом. Всередині в ній є механізм, який дозволяє надійно зафіксувати її вміст. Відповідно, ніякої повітряно-бульбашкової плівки для пакування не треба, що, знов-таки, зменшує шкідливий вплив на довкілля.

Електронний замок такої коробки може бути відчинений лише отримувачем. До того ж смарт-коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, містить внутрішні сенсори, які моментально попередять відправника чи доставника, якщо з її вмістом щось станеться в дорозі. А вбудований трекер дозволяє відстежити, де ця коробка зараз, що може стати в пригоді, якщо поштова служба її помилково відправить кудись не туди.

Аргумент для компаній

Щоб переконати підприємців спробувати смарт-коробку LivingPackets, цей стартап наголошує на можливості для компаній у такий спосіб скоротити свої витрати. Як стверджує LivingPackets, кожна з цих коробок здатна заощадити компанії від 2000 до 5000 євро. З одного боку, сума немаленька, але з іншого – для цього компанії-користувачеві доведеться радикально змінити своє мислення, а роблять це корпорації зазвичай дуже неохоче.

Втім, деякі європейські компанії готові принаймні спробувати. Зокрема, серед партнерів LivingPackets вже є Orange, найбільша телекомунікаційна компанія Франції, та Cdiscount, теж французька компанія, що займається електронною комерцією.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...