Останнім часом європейські маркетингові кампанії McDonald’s тяжіють до мінімалізму. Помітно це й в найновішій з них. Рекламу від Leo Burnett London, розміщену на бігбордах, можна назвати одночасно і ненав’язливою, і досить-таки зухвалою.

Вона не містить ані назви бренду, ані його логотипу. Навіть фотографії продукту на ній немає. Замість цього у ній перераховані інгредієнти головних пунктів меню McDonald’s – Філе-о-фіш, Біг-Мак тощо – кожен у відповідному кольорі.

Піт Хайес (Pete Heyes), креативний директор Leo Burnett, зазначив: «McDonald’s – лідер на ринку. Можна по пальцях перерахувати ті глобальні бренди, які можуть собі таке дозволити. Тому стислість та наочність такої кампанії демонструють цілком заслужену впевненість McDonald’s у собі та своєму продукті».

Джерело

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Carat Ukraine запустив AdGoodNews – канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.

опитування

Результати опитування українських представників креативних індустрій

Минулого тижня компанія PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України проводила опитування українських представників креативних індустрій про те, ...

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

coronavirus-fight-club-platforma-1

Platforma пропонує вступити до Coronavirus Fight Club…

…і випускає колекцію мила. А точніше – скрінсейвери для смартфонів, які нагадують про найважливіші на сьогодні дії. Зазвичай люди торкаються ...

WOG запропонувала нову версію дорожніх знаків

WOG закликає українців залишатися вдома під час карантину. Цього разу команда WOG створила серію віртуальних дорожніх знаків, де за основу ...