Не треба логотипу: всі й так знають, чия це реклама

Останнім часом європейські маркетингові кампанії McDonald’s тяжіють до мінімалізму. Помітно це й в найновішій з них. Рекламу від Leo Burnett London, розміщену на бігбордах, можна назвати одночасно і ненав’язливою, і досить-таки зухвалою.

Вона не містить ані назви бренду, ані його логотипу. Навіть фотографії продукту на ній немає. Замість цього у ній перераховані інгредієнти головних пунктів меню McDonald’s – Філе-о-фіш, Біг-Мак тощо – кожен у відповідному кольорі.

Піт Хайес (Pete Heyes), креативний директор Leo Burnett, зазначив: «McDonald’s – лідер на ринку. Можна по пальцях перерахувати ті глобальні бренди, які можуть собі таке дозволити. Тому стислість та наочність такої кампанії демонструють цілком заслужену впевненість McDonald’s у собі та своєму продукті».

Джерело

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...