На столичній Контрактовій площі МОМ презентуватиме найбільшу маску в Україні

У понеділок, 28 грудня о 12:00 на Контрактовій площі у Києві у рамках соціальної кампанії Міжнародної організації з міграції (МОМ) відбудеться презентація мистецької інсталяції «Закривайся маскою, а не в собі». В основі якої буде найбільша медична маска в Україні.

Подія відбувається у рамках соціальної кампанії Міжнародної організації з міграції (МОМ).

Мета проєкту — привернути увагу українців до проблем психічного здоров’я.

Пандемія COVID-19 загрожує не лише фізичному здоров’ю. Стрес, обмеження у діях, зміна звичного способу життя мають руйнівний вплив на психіку.

Багато українців, які й за нормальних умов часто не звикли приділяти належну увагу своєму психічному здоров’ю, в умовах пандемії лишаються сам на сам із проблемами: тривоги, страх захворіти, переживання за близьких чи непевне майбутнє. Ізольовані від оточуючих, люди закриваються у собі й мовчки потерпають від цього.

У листопаді Міжнародна організація з міграції запустила безкоштовну гарячу лінію психологічної допомоги та запустила кампанію для привернення уваги до теми психічного здоров’я.

У відкритті інсталяції беруть участь:

  • Марко Кіментон, Координатор програм з надзвичайних ситуацій і стабілізації Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні
  • Павло Кузнецов, психолог гарячої лінії емоційної підтримки

Представництво МОМ в Україні надає допомогу внутрішньо переміщеним особам (ВПО) і людям, які зазнали наслідків конфлікту, протидіє торгівлі людьми, надає допомогу Уряду у протидії неврегульованій міграції та покращенні системи управління міграційними процесами, а також розробляє політику в галузі охорони здоров’я, яка враховувала б мігрантів.Один з проєктів, який зараз реалізує МОМ — це надання психологічної допомоги людям з уразливих груп населення на час пандемії COVID-2019.

На столичній Контрактовій площі МОМ презентуватиме найбільшу маску в Україні

Фото: Macau Photo Agency / Unsplash

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...