«Маленькі водоспадики»: кулінар-подкастер створив ідеальну форму пасти

Ті, хто добре знаються на кулінарії, знають, що різна форма пасти була створена для різних страв із неї. Проте кулінар Ден Пашман, який веде подкаст про їжу The Sporkful, стверджує, що він винайшов ідеальну форму пасти, яка поєднує в собі найкращі риси всіх інших.

Новий хвилястий вид пасти він назвав «каскателлі», тобто «маленькі водоспадики». Цей різновид короткої пасти, створений після численних не надто смачних обідів, має шорсткий жолоб, обрамлений «рюшами».

Три роки пошуків та три головних критерії

Свої три роки пошуків ідеальної форми пасти Пашман задокументував у серії під назвою Mission: ImPASTAble. Розпочалося все з того, що він купував, куштував та досліджував всі існуючі види пасти. Але не задовольнившись всім цим, кулінару довелося створити власний варіант, що, за його словами, запозичує елементи інших форм, які йому особливо сподобалися, та поєднує їх у досі небачений спосіб.

Спагеті він одразу визнав «нецікавими», стверджуючи, що вони всі однакові, скільки їх не кусай. До того ж соус на їх гладенькій круглій поверхні практично не затримувався.

Тому Пашман сформулював три основних параметри, яким має відповідати ідеальна форма пасти:

  • «соусність», тобто наскільки добре паста втримує соус;
  • «виделочність» визначає, чи легко пасту наколоти на виделку (і втримати на ній);
  • «зубовстромляльність», наскільки приємно її кусати.

Як розповів сам кулінар-винахідник виданню Morning Edition, всі ці хитрощі були реалізовані завдяки тому, що площини каскателлі сходяться під прямим кутом. Оскільки вони чинять опір у всіх напрямках, це надає їм різної текстури з кожним укусом. «Водоспадики» також є трохи довшими від інших видів короткої пасти, тому там є куди виделку встромити. Та й соус у їхньому жолобку добре затримується.

Інші шеф-кухарі схвально поставилися до такого кулінарного винаходу, визнавши, що Ден Пашман, схоже, дійсно створив ідеальну форму пасти.

Виробництво водоспадиків-каскателлі було розпочато компанією Sfoglini.

Джерело

Але, зрештою, не кожна смачна страва потребує якогось нового винаходу – іноді ситуація є прямо протилежною, як демонструє кулінарна книга від IKEA.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.

ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно

Відео від ЮНІСЕФ під назвою «Освіта» показує, що не в кожній родині і не в кожному домі діти мають можливість навчатися дистанційно.