Легенда походження карбонари: компанія Barilla зняла мініблокбастер про спагеті

Це відео від компанії Barilla, яке розповідає легенду походження карбонари, має всі необхідні елементи справжнього голлівудського фільму. Є в ньому і драматичність, і проблеми, що виникають в останній момент, і зворушливе завершення. Така своєрідна великобюджетна картина, але в мініатюрі. Це – одне з тих відео, у які зазираєш одним оком і додивляєшся до кінця. Довгий формат брендового контенту буває що й «провисає», але не цього разу.

Створено його було італійською агенцією Alkemy і знято режисером Ксав’є Мерессом. Приурочено цей мініфільм до Дня карбонари 2021. Так, таке свято дійсно існує і відзначається з ініціативи Італійської асоціації кондитерської та макаронної індустрій (AIDEPI) 6 квітня ось уже четвертий рік поспіль. Окрім свого очевидного призначення (розкішні кулінарні кадри та ідею цілющої сили смачного обіду важко не помітити), цей фільм несе в собі також послання єдності, толерантності та благодійності.

Сюжет розпочинається з того, що у 1945 році, коли наприкінці Другої світової війни Рим було захоплено військами США, молодому американському солдатові генерал доручив знайти таку страву, якою можна було б підбадьорити, об’єднати та винагородити за зусилля його однополчан. Юнак, який не знає італійської, блукає вулицями Риму в пошуках рішення, аж доки не знаходить покинутий ресторан, у якому, втім, лишився шеф-кухар. Щоправда, той, в свою чергу, не говорить англійською…

На перехресті між рекламою, розвагами та благодійністю

«Цей фільм – кінематографічний триб’ют пасті, яка завжди об’єднувала людей і культури, – заявив Алессіо Джіанні, віцепрезидент з міжнародного діджитал-маркетингу Barilla. – У День карбонари, який ми відзначаємо ось уже вчетверте, ми були раді розповісти у своєму короткому фільмі легенду про народження найулюбленішої та найобговорюванішої у світі страви з пасти. Це – новий спосіб комунікації, який поєднує в собі рекламні кампанії з художнім авторським баченням. А завдяки таким платформам як YouTube наш довгий контент здатен досягти аудиторії на перехресті між рекламою та розвагами».

Завершується легенда про походження карбонари закликом поділитися цією стравою з іншими та повідомленням, що Barilla ставить за мету впродовж 2021 року забезпечити одним мільйоном порцій страв із пасти благодійну організацію Food for Soul, засновану відомим шеф-кухарем Массімо Боттурою, та супові кухні по всьому світу.

Джерело

Смачна страва з пасти – то тонка наука. І часом вона вимагає справжніх інженерних експериментів, як доводить кулінар-подкастер, який нещодавно знайшов ідеальну форму пасти.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...