Коти обзавелися власними лаптопами від Lenovo

Lenovo в Україні та креативна агенція Leo Burnett Ukraine розробили та випустили неординарні пристрої #MeowBookLenovo #MeowBook.

Сьогодні «офіс вдома» — звичайне діло. Люди творять грандіозні проєкти в капцях, серед метушні дітей і сусідів. Та є одна загроза продуктивності, якій досі не приділяли уваги — котики.

Коти люблять подрімати на клавіатурі, чим відволікають від роботи. Але господарі не поспішають їх проганяти, бо люблять. До того ж, проблема не така біла й пухнаста, як здається. Часточки хутра потрапляють на мікросхеми, а клавіші з часом починають «западати» під масою тваринки. А скільки [email protected]&39iddl потрапляє в чати після котячих прогулянок клавішами…

Як зберегти комфорт для себе й улюбленця?

Гігант інновацій Lenovo дослухається до користувачів та прагне, щоб вони досягали крутих результатів будь-де. Аби робота вдома стала ще комфортнішою, представництво Lenovo в Україні разом із креативною агенцією Leo Burnett Ukraine розробили лептопи для котів — лаптопи MeowBook:

Треба лише поставити MeowBook поруч зі своїм ноутом та під’єднати USB-нагрівач, щоб тваринці було тепло. Тепер улюбленець може залишатися неподалік і не відволікати від справ.

«Щоб зробити MeowBook не просто іграшкою, а справжнім функціональним продуктом, ми спробували з’ясувати, чому коти взагалі вкладаються на клавіатуру, — розповідає Марина Кайдаш, провідна спеціалістка із маркетингу компанії Lenovo в Україні. — Євгенія Драч, співзасновниця благодійного фонду «Хочукота» і консультант проекту, підтвердила наші припущення: котики приходять, бо там тепло. І, звісно, хочуть уваги. Окрім цього, клавіші для котів — наче масажер».

У результаті девайс отримав підігрів і MeowPad (він хрумтить під котом, як клавіші), а також м’яке фетрове покриття, гральну мишу, отвори для м’яти та інше.

MeowBook

«Цінності бренду Lenovo — інновації, амбіції і результативність. А ще увага до потреб наших користувачів. Зараз людям потрібно більше теплих і позитивних емоцій. Як і будь-який наш продукт, MeowBook є стильним, сучасним і ефективним тулом для користувача. Це розумні технології для кожного,» — ділиться Марина Дорошенко, фахівчиня з маркетингу компанії Lenovo в Україні.

«MeowBook — несподіваний, але цілком логічний крок Lenovo у бік турботи і родини, — вважає Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine. — Такі ідеї більше не про бізнес-цілі, а про дух HumanKind, який ми вкладаємо в усі комунікації Leo».

Перша партія лімітованої лінійки MeowBook вже знайшла своїх господарів. Щоб розказати про новинку, компанія Lenovo залучила топових інфлуенсерів соцмереж, а також розіграла по котобуку на своїх fb та insta-сторінках. Почитати більше про девайс (навіть котячою мовою) можна на сайті.

Креативна ідея належить агенції Leo Burnett Ukraine. З блогерами працювали агенція Spark Foundry Ukraine та PR-агенція MSL Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine.


Пропонуємо вам також розібрати кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...