Як у Великобританії закликають до ввічливості у транспорті

У Великобританії люди з інвалідністю, як правило, подорожують десь на 30% менше. І кожен четвертий з них зізнається, що негативне ставлення з боку інших пасажирів змушує їх уникати користування громадським транспортом. Ця статистика обертається тим, що мільйони людей стикаються з неможливістю дістатися туди, куди їм треба, через брак ввічливості у транспорті. А це, відповідно, не кращим чином впливає на працевлаштування, якість медичного обслуговування, доступ до освіти та можливість бути залученими до громадської діяльності.

Щоб виправити ситуацію, яка склалася, була запущена кампанія «Ця подорож для кожного» (It’s Everyone’s Journey) від агенції VMLY&R та студії Nexus на замовлення Департаменту транспорту Великобританії. Вона складається з ряду симпатичних анімаційних роликів, постерів та оголошень по радіо. Всі вони так чи інакше зображують різні подорожі потягом чи автобусом. І всі вони закликають до більш інклюзивної поведінки у транспорті.

Для того, щоб донести таке серйозне послання у більш-менш делікатний спосіб, кампанія використовує персонажів-тварин як візуальні метафори. Вони підкреслюють те, як іноді змінюється поведінка людини у громадському транспорті. Та й саундтрек, спеціально для цього записана пісня від Siren @ Factory, також переконує, що трохи ввічливості у транспорті зробить поїздку приємнішою для усіх. Ввічливості стосовно кожного, оскільки далеко не всі симптоми помітні неозброєним оком. Принаймні серед дорослих лише у половині випадків особливі потреби можна розпізнати з першого погляду. А отже, груба поведінка може виявитися набагато небезпечнішою, ніж це здається на перший погляд.

З огляду на те, що у Великобританії кожен п’ятий має ту чи іншу медичну проблему, яка обмежує його можливості, ця кампанія стосується доволі широкої публіки.

Ввічливість у транспорті – лише один із кроків

Енді Раван (Andy Ravan), заступник директора Департаменту транспорту з питань маркетингу, так пояснив мету кампанії: «Ми хотіли, щоб люди з інвалідністю могли легко дістатися з точки А в точку Б. Ми знаємо, що на шляху до цього є ряд бар’єрів, які щоденно ускладнюють нам життя. Ця кампанія – лише один із кроків на шляху до дійсно інклюзивної системи транспорту. І ми хотіли показати, що свій внесок у це може зробити кожен».

А Марк Роальф (Mark Roalfe), голова агенції VMLY&R UK, зазначив: «Ми намагалися підкреслити, що люди не завжди усвідомлюють, як їх поведінка впливає на інших пасажирів. Але зовсім трохи ввічливості у транспорті може докорінно змінити ситуацію».

Ця кампанія є частиною урядової Стратегії інклюзивного транспорту (Inclusive Transport Strategy).

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

На День святого Валентина вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.