У Великобританії люди з інвалідністю, як правило, подорожують десь на 30% менше. І кожен четвертий з них зізнається, що негативне ставлення з боку інших пасажирів змушує їх уникати користування громадським транспортом. Ця статистика обертається тим, що мільйони людей стикаються з неможливістю дістатися туди, куди їм треба, через брак ввічливості у транспорті. А це, відповідно, не кращим чином впливає на працевлаштування, якість медичного обслуговування, доступ до освіти та можливість бути залученими до громадської діяльності.

Щоб виправити ситуацію, яка склалася, була запущена кампанія «Ця подорож для кожного» (It’s Everyone’s Journey) від агенції VMLY&R та студії Nexus на замовлення Департаменту транспорту Великобританії. Вона складається з ряду симпатичних анімаційних роликів, постерів та оголошень по радіо. Всі вони так чи інакше зображують різні подорожі потягом чи автобусом. І всі вони закликають до більш інклюзивної поведінки у транспорті.

Для того, щоб донести таке серйозне послання у більш-менш делікатний спосіб, кампанія використовує персонажів-тварин як візуальні метафори. Вони підкреслюють те, як іноді змінюється поведінка людини у громадському транспорті. Та й саундтрек, спеціально для цього записана пісня від Siren @ Factory, також переконує, що трохи ввічливості у транспорті зробить поїздку приємнішою для усіх. Ввічливості стосовно кожного, оскільки далеко не всі симптоми помітні неозброєним оком. Принаймні серед дорослих лише у половині випадків особливі потреби можна розпізнати з першого погляду. А отже, груба поведінка може виявитися набагато небезпечнішою, ніж це здається на перший погляд.

З огляду на те, що у Великобританії кожен п’ятий має ту чи іншу медичну проблему, яка обмежує його можливості, ця кампанія стосується доволі широкої публіки.

Ввічливість у транспорті – лише один із кроків

Енді Раван (Andy Ravan), заступник директора Департаменту транспорту з питань маркетингу, так пояснив мету кампанії: «Ми хотіли, щоб люди з інвалідністю могли легко дістатися з точки А в точку Б. Ми знаємо, що на шляху до цього є ряд бар’єрів, які щоденно ускладнюють нам життя. Ця кампанія – лише один із кроків на шляху до дійсно інклюзивної системи транспорту. І ми хотіли показати, що свій внесок у це може зробити кожен».

А Марк Роальф (Mark Roalfe), голова агенції VMLY&R UK, зазначив: «Ми намагалися підкреслити, що люди не завжди усвідомлюють, як їх поведінка впливає на інших пасажирів. Але зовсім трохи ввічливості у транспорті може докорінно змінити ситуацію».

Ця кампанія є частиною урядової Стратегії інклюзивного транспорту (Inclusive Transport Strategy).

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Союзники в дії

ГО «Точка опори ЮА» запускає проєкт для союзників ЛГБТ

«Союзники в дії» — це сайт та серія активностей для тих та про тих, хто розуміє, що всі люди рівні ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.

Ракета анонс

Бургер в ізоляції, а ти? Інструкція з правилами карантину від RAKETA

Перша українська доставка їжі RAKETA нагадує про можливість безпечної безконтактної доставки, а такоє інші прості правила самоізоляції в новій серії ...

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...