З появою 5G як корпорації, так і споживачі з нетерпінням очікують нової ери інновацій та онлайн-технологій. Але незважаючи на те, що нова хвиля можливостей для мобільних пристроїв нас вже досягла, пересічний користувач все ще досить слабко уявляє собі, що таке швидкість 5G. А також в чому її потенціал та як її можна застосовувати на практиці.

Щоб продемонструвати наочно відповідь на всі ці питання, нещодавно компанія Huawei випустила міні-фільм «Кунг-фу двобій у 5G» (5G Kung Fu Showdown). Цей проект переносить аудиторію у новий вимір відеоігор, використовуючи можливості Huawei Mate 30 Pro 5G. Разом з агенцією WPP Team Huawei була створена кампанія, яка дала можливість зійтися у двобої майстрові кунг-фу та гравцеві кіберспорту. Наразі це є верхом можливостей у тому, що стосується ігор у віртуальній реальності з повним зануренням.

Техніки Huawei створили віртуальну арену у середовищі 5G. Завдяки тактильному жилету для віртуальної реальності та системі відслідковування положення у просторі кожен рух майстра кунг-фу якнайточніше переносився у віртуал. В той же час окуляри віртуальної реальності HUAWEI VR Glass дозволили йому бачити у реальному часі атаки свого опонента.

Майже миттєва передача даних (швидкість 5G вдесятеро перевищує швидкість 4G) і практично відсутня затримка під час передачі сигналу забезпечили те, що гравець відчував кожен удар майстра кунг-фу у реальному часі. І все це фізично перебуваючи на відстані понад сто кілометрів один від одного.

Швидкість 5G наводить міст між історією та сьогоденням

Цим проектом компанія вирішила продемонструвати не лише технологічну досконалість моделі Huawei’s Mate 30 Pro 5G, але й той факт, що таким чином можна подолати межі між традиціями та сучасністю. Тобто відновити діалог між культурою, яка в цьому випадку представлена бойовими мистецтвами, та технікою.

Кріс Райтерманн (Chris Reitermann), директор WPP Team Huawei по роботі з клієнтами, зазначив: «Початок епохи 5G пропонує нам неймовірну можливість переосмислити роль смартфонів. Це в нашій крові – розширювати межі креативності, спираючись на потенціал технологій».

Міні-фільм «Кунг-фу двобій у 5G» був дуже прихильно сприйнятий публікою. Вона одразу порівняла цей проект з фільмом «Першому гравцю приготуватися» (Ready Player One). Тільки цього разу в реалі. Ця кампанія також викликала чимало нових дискусій і додала оптимізму щодо можливості налагодити зв’язок між культурною спадщиною та технологіями нового покоління.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

Міністерство культури та інформаційної політики України

Кабінет Міністрів України перейменував Міністерство культури, молоді та спорту

Про це Міністерство культури, молоді та спорту України повідомило на своїй Facebook-сторінці: «❗️ ВАЖЛИВО: 23 березня 2020 року Уряд перейменував Міністерство ...

Коронавірус

Коронавірус і рекламний світ: підтримка барменів, малого бізнесу і медитація онлайн

Декілька прикладів того, як глобальна креативна спільнота допомагає всім пережити невизначеність і невпевненість в майбутньому, яку спричинило поширення пандемії коронавірусу. ...