Донести реальність: організація «Репортери без кордонів» показує роль журналістики в суспільстві

Міжнародна організація «Репортери без кордонів» (Reporters sans Frontières) випустила моторошний мініфільм, який демонструє здатність журналістів розповідати світові правду і притягати до відповідальності навіть дуже впливові державні інституції.

На сайті цієї некомерційної організації ведеться статистика того, скільки журналістів гине щороку. Для 2020 року ця сумна цифра становить 43 смерті. Ще 258 репортерів наразі ув’язнено через те, що вони виконували свою роботу.

Разом із своїм щорічним звітом організація «Репортери без кордонів», що ставить за мету захист свободи преси, оприлюднила нове відео. Воно підкреслює, наскільки важливою є роль журналістів у викритті корупції та насильства по всьому світу.

Цей короткий фільм був створений агенцією BETC. Його послання полягає в тому, що існує чимало речей, які стають реальними лише тоді, коли хтось повідомляє про них.

Відео розпочинається сценою, де біженці намагаються перетнути пустелю. І коли один з них вкрай виснажений вже не в змозі йти далі, його згорьованому синові лишається лише продовжити цей шлях самому.

Далі глядачів переносить у тюремну камеру, де в’язень зі слідами від тортур тремтить від холоду. Потім ми бачимо весілля немолодого чоловіка та неповнолітньої дівчинки, яка гірко ридає. А наприкінці камера охоплює десятки тіл людей, загиблих від COVID-19, які ряд за рядом лежать в мішках для трупів на льодовому стадіоні.

Завершується цей моторошний монтаж тим, що протагоністи кожної зі сцен щезають. Камера, весільна зала та льодовий стадіон раптом стають пустими та безлюдними. У такий символічний спосіб організація «Репортери без кордонів» показує, що правда, яку приховують, так і лишиться нікому не відомою, якщо репортери не відкриють її світові.

Безжальна відвертість

Як заявляє організація: «Журналісти по всьому світу захищають права меншин, оберігають довкілля та викривають корупцію і насильство з боку поліції. А «Репортери без кордонів» захищають тих, хто допомагає нам зрозуміти, що відбувається у світі, та вжити заходів проти несправедливості».

Креативна агенція BETC, яка цього року на фестивалі Eurobest посіла третє місце в рейтингу креативних мереж і чиє паризьке відділення стало Агенцією року 2020, завжди була безжалісно відвертою, коли говорила про ту небезпеку, з якою стикаються журналісти на шляху до правди. Варто лише поглянути на попередню її роботу для «Репортерів без кордонів».

Джерело 1, 2

До речі про журналістську правду: нагадуємо про розпочатий цього літа проєкт Truthmark, який ставить на меті запобігти використанню робіт фоторепортерів у фальшивих новинах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...