Diesel планує випускати вірусостійкий джинсовий одяг

Diesel випускає нову лінійку джинсового одягу, яка, як стверджує сама компанія, має підвищений захист від COVID-19 та інших вірусів. Партнером цього бренда стала шведська компанія Polygiene, що розробляє хімічні товари. Вірусостійкий джинсовий одяг передбачає обробку тканини за технологією ViralOff. Компанія-виробник запевняє, що ця хімічна сполука здатна за дві години нейтралізувати до 99% вірусної активності на тканині.

Відомість компанії Polygiene принесла сполука, яка запобігає тому, щоб одяг вбирав у себе неприємні запахи, що дозволяє не прати його так часто. Але противірусні сполуки вона почала розробляти також досить давно, ще на початку 2000-х років, під час епідемії SARS. Хімічна сполука, яку в результаті цих розробок вдалося створити компанії, застосовується на останніх етапах виготовлення тканини. Вона взаємодіє з ключовими білками вірусу і запобігає його прикріпленню до текстильних волокон.

Поки що Diesel обробляє сполукою ViralOff невелику партію продукції, і такий вірусостійкий джинсовий одяг у продаж ще не надійшов. Але надалі компанія планує застосувати цю технологію до ширшого спектру своїх товарів.

Diesel планує випускати вірусостійкий джинсовий одяг

Попит на противірусний захист

Загалом, від початку спалаху COVID-19 різні варіанти протимікробних волокон, такі як Ionic+ компанії Noble Biomaterials й аналогічні розробки Nanostitch та інших компаній, зараз переживають злет популярності у текстильній промисловості. Адже споживачі все частіше шукають саме таку продукцію, яка спеціально призначена для того, щоб надавати захист від шкідливих патогенів.

Втім, варто зазначити, що організації охорони здоров’я (зокрема Центри з контролю та профілактики захворювань у США) наразі вважають, що близький контакт з іншими людьми несе із собою значно більшу небезпеку зараження COVID-19, ніж контакт з інфікованими поверхнями. Але імовірність зараження через дотик до забрудненого предмету теж існує.

Джерело

Принаймні така технологія є доступнішою за експериментальне антибактеріальне золоте напилення для гаджетів, яке має вступати в реакцію з ультрафіолетовим випромінюванням.

І до того ж пропонує постійний захист, на відміну від регулярних «підсмажувань», як це робить з поліцейськими автомобілями за допомогою підігріву салону компанія Ford.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...

ООН розповідає про проблему неписьменності за допомогою послідовних трейлерів на YouTube

Кампанія має вигляд ряду послідовних трейлерів на YouTube, які сприймаються дуже по-різному, залежно від того, орієнтується глядач на текст чи на озвучку.