Diesel планує випускати вірусостійкий джинсовий одяг

Diesel випускає нову лінійку джинсового одягу, яка, як стверджує сама компанія, має підвищений захист від COVID-19 та інших вірусів. Партнером цього бренда стала шведська компанія Polygiene, що розробляє хімічні товари. Вірусостійкий джинсовий одяг передбачає обробку тканини за технологією ViralOff. Компанія-виробник запевняє, що ця хімічна сполука здатна за дві години нейтралізувати до 99% вірусної активності на тканині.

Відомість компанії Polygiene принесла сполука, яка запобігає тому, щоб одяг вбирав у себе неприємні запахи, що дозволяє не прати його так часто. Але противірусні сполуки вона почала розробляти також досить давно, ще на початку 2000-х років, під час епідемії SARS. Хімічна сполука, яку в результаті цих розробок вдалося створити компанії, застосовується на останніх етапах виготовлення тканини. Вона взаємодіє з ключовими білками вірусу і запобігає його прикріпленню до текстильних волокон.

Поки що Diesel обробляє сполукою ViralOff невелику партію продукції, і такий вірусостійкий джинсовий одяг у продаж ще не надійшов. Але надалі компанія планує застосувати цю технологію до ширшого спектру своїх товарів.

Diesel планує випускати вірусостійкий джинсовий одяг

Попит на противірусний захист

Загалом, від початку спалаху COVID-19 різні варіанти протимікробних волокон, такі як Ionic+ компанії Noble Biomaterials й аналогічні розробки Nanostitch та інших компаній, зараз переживають злет популярності у текстильній промисловості. Адже споживачі все частіше шукають саме таку продукцію, яка спеціально призначена для того, щоб надавати захист від шкідливих патогенів.

Втім, варто зазначити, що організації охорони здоров’я (зокрема Центри з контролю та профілактики захворювань у США) наразі вважають, що близький контакт з іншими людьми несе із собою значно більшу небезпеку зараження COVID-19, ніж контакт з інфікованими поверхнями. Але імовірність зараження через дотик до забрудненого предмету теж існує.

Джерело

Принаймні така технологія є доступнішою за експериментальне антибактеріальне золоте напилення для гаджетів, яке має вступати в реакцію з ультрафіолетовим випромінюванням.

І до того ж пропонує постійний захист, на відміну від регулярних «підсмажувань», як це робить з поліцейськими автомобілями за допомогою підігріву салону компанія Ford.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.