Бренд вина створить найбільш соціально дистанційований ресторан посеред заповідника

Багато кому 2020 рік завдав чимало стресу та смутку. Тож уявіть, як би зараз добре було спокійно посидіти за столиком посередині лісу, і щоб навколо були самі дерева. Або, наприклад, десь на краєчку пірса, над океанськими хвилями. Саме такі місця і пропонує відвідати шведський бренд безалкогольного вина Oddbird. В рамках своєї нової кампанії «Ніде» (Nowhere) він планує створити у Швеції тимчасовий соціально дистанційований ресторан посеред заповідника Häringe, що виводить концепцію соціальної дистанції на принципово новий рівень.

Цей ресторан складатиметься з шести унікально оформлених столиків, які будуть розкидані по всій території заповідника у особливо мальовничих місцях. І жодного контакту з іншими відвідувачами.

Над дизайном столиків (все з повторно перероблених матеріалів) працювала данська студія інтер’єру The Norrmans, заснована подружжям Анною та Ларсом Норрманами. А меню було підготоване шеф-кухарями стокгольмського ресторану Garba.

І, звісно, до усіх страв подаватиметься вино Oddbird. Принаймні для тих небагатьох щасливців, кому вдасться забронювати столик (і хто буде на той момент у Швеції). Соціально дистанційований ресторан посеред заповідника відчиниться лише у серпні, хоча забронювати столик можна буде заздалегідь з 22 червня.

Чому саме «ніде»?

Сам бренд позиціонує свій ресторан посеред «ніде» так: «Ніде» – це ідеальне місце. Це місце без престижу. Йому байдуже, хто ви. Йому не властиві пиха, марнославство чи бравада. Воно не відчуває ані любові, ані ненависті. «Ніде» ніколи не буває пунктом призначення. «Ніде» може розташовуватися у вас надворі чи у лісосмузі, повз яку ви проїжджаєте по дорозі на роботу. Чи на лавці у парку. Чи на схилі пагорба. «Ніде» – це місце, якому ні до кого немає діла. І, може, саме цього нам зараз так не вистачає. Тому ми взяли «ніде» і перетворили його на «десь».

Компанія Oddbird була заснована у 2013 році в Гетеборзі (Швеція). Її засновниця Моа Гюрбюцер (Moa Gürbüzer) перед тим понад двадцять років працювала у службі соціальної підтримки і допомагала тим, у кого були проблеми через зловживання алкоголем. Вона створила Oddbird, щоб кинути виклик нормам споживання алкоголю у суспільстві. Гюрбюцер поставила собі за мету зробити так, щоб питання «Вам вино з алкоголем чи без?» стало таким само типовим, як питання «Вам каву з молоком чи без?»

Джерело

З менш радикальними рішеннями для соціального дистанціювання в ресторанах можна ознайомитися тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Шість кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону

Пропонуємо вашій увазі шість креативних кампаній, які допоможуть боротися із залежністю від телефону та й взагалі відпочити від витріщання в екран.

Бразильська студія зняла анімаційний кліп про випалювання лісів Амазонії

Бразильська анімаційна студія Zombie створила для американського музиканта Moby кліп про випалювання лісів у її рідній країні.

Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр».

Креативна Практика покаже цикл лекцій «Основи дизайну» в «Планета Кіно»

Цикл лекцій «Основи дизайну» від Креативної Практики — це двогодинна подорож у царину графічного дизайну. В рамках показу — питання ...