Бренд вина створить найбільш соціально дистанційований ресторан посеред заповідника

Багато кому 2020 рік завдав чимало стресу та смутку. Тож уявіть, як би зараз добре було спокійно посидіти за столиком посередині лісу, і щоб навколо були самі дерева. Або, наприклад, десь на краєчку пірса, над океанськими хвилями. Саме такі місця і пропонує відвідати шведський бренд безалкогольного вина Oddbird. В рамках своєї нової кампанії «Ніде» (Nowhere) він планує створити у Швеції тимчасовий соціально дистанційований ресторан посеред заповідника Häringe, що виводить концепцію соціальної дистанції на принципово новий рівень.

Цей ресторан складатиметься з шести унікально оформлених столиків, які будуть розкидані по всій території заповідника у особливо мальовничих місцях. І жодного контакту з іншими відвідувачами.

Над дизайном столиків (все з повторно перероблених матеріалів) працювала данська студія інтер’єру The Norrmans, заснована подружжям Анною та Ларсом Норрманами. А меню було підготоване шеф-кухарями стокгольмського ресторану Garba.

І, звісно, до усіх страв подаватиметься вино Oddbird. Принаймні для тих небагатьох щасливців, кому вдасться забронювати столик (і хто буде на той момент у Швеції). Соціально дистанційований ресторан посеред заповідника відчиниться лише у серпні, хоча забронювати столик можна буде заздалегідь з 22 червня.

Чому саме «ніде»?

Сам бренд позиціонує свій ресторан посеред «ніде» так: «Ніде» – це ідеальне місце. Це місце без престижу. Йому байдуже, хто ви. Йому не властиві пиха, марнославство чи бравада. Воно не відчуває ані любові, ані ненависті. «Ніде» ніколи не буває пунктом призначення. «Ніде» може розташовуватися у вас надворі чи у лісосмузі, повз яку ви проїжджаєте по дорозі на роботу. Чи на лавці у парку. Чи на схилі пагорба. «Ніде» – це місце, якому ні до кого немає діла. І, може, саме цього нам зараз так не вистачає. Тому ми взяли «ніде» і перетворили його на «десь».

Компанія Oddbird була заснована у 2013 році в Гетеборзі (Швеція). Її засновниця Моа Гюрбюцер (Moa Gürbüzer) перед тим понад двадцять років працювала у службі соціальної підтримки і допомагала тим, у кого були проблеми через зловживання алкоголем. Вона створила Oddbird, щоб кинути виклик нормам споживання алкоголю у суспільстві. Гюрбюцер поставила собі за мету зробити так, щоб питання «Вам вино з алкоголем чи без?» стало таким само типовим, як питання «Вам каву з молоком чи без?»

Джерело

З менш радикальними рішеннями для соціального дистанціювання в ресторанах можна ознайомитися тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.