Бренд вина створить найбільш соціально дистанційований ресторан посеред заповідника

Багато кому 2020 рік завдав чимало стресу та смутку. Тож уявіть, як би зараз добре було спокійно посидіти за столиком посередині лісу, і щоб навколо були самі дерева. Або, наприклад, десь на краєчку пірса, над океанськими хвилями. Саме такі місця і пропонує відвідати шведський бренд безалкогольного вина Oddbird. В рамках своєї нової кампанії «Ніде» (Nowhere) він планує створити у Швеції тимчасовий соціально дистанційований ресторан посеред заповідника Häringe, що виводить концепцію соціальної дистанції на принципово новий рівень.

Цей ресторан складатиметься з шести унікально оформлених столиків, які будуть розкидані по всій території заповідника у особливо мальовничих місцях. І жодного контакту з іншими відвідувачами.

Над дизайном столиків (все з повторно перероблених матеріалів) працювала данська студія інтер’єру The Norrmans, заснована подружжям Анною та Ларсом Норрманами. А меню було підготоване шеф-кухарями стокгольмського ресторану Garba.

І, звісно, до усіх страв подаватиметься вино Oddbird. Принаймні для тих небагатьох щасливців, кому вдасться забронювати столик (і хто буде на той момент у Швеції). Соціально дистанційований ресторан посеред заповідника відчиниться лише у серпні, хоча забронювати столик можна буде заздалегідь з 22 червня.

Чому саме «ніде»?

Сам бренд позиціонує свій ресторан посеред «ніде» так: «Ніде» – це ідеальне місце. Це місце без престижу. Йому байдуже, хто ви. Йому не властиві пиха, марнославство чи бравада. Воно не відчуває ані любові, ані ненависті. «Ніде» ніколи не буває пунктом призначення. «Ніде» може розташовуватися у вас надворі чи у лісосмузі, повз яку ви проїжджаєте по дорозі на роботу. Чи на лавці у парку. Чи на схилі пагорба. «Ніде» – це місце, якому ні до кого немає діла. І, може, саме цього нам зараз так не вистачає. Тому ми взяли «ніде» і перетворили його на «десь».

Компанія Oddbird була заснована у 2013 році в Гетеборзі (Швеція). Її засновниця Моа Гюрбюцер (Moa Gürbüzer) перед тим понад двадцять років працювала у службі соціальної підтримки і допомагала тим, у кого були проблеми через зловживання алкоголем. Вона створила Oddbird, щоб кинути виклик нормам споживання алкоголю у суспільстві. Гюрбюцер поставила собі за мету зробити так, щоб питання «Вам вино з алкоголем чи без?» стало таким само типовим, як питання «Вам каву з молоком чи без?»

Джерело

З менш радикальними рішеннями для соціального дистанціювання в ресторанах можна ознайомитися тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.