Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води у бляшанках Liquid Death вирішив логічно розвинути цю ідею, запустивши кампанію з дуже… щедрим на вибухи роликом. У межах ініціативи Loving Homes For Plastic бренд Liquid Death пропонує американським споживачам разом із кожною покупкою, зробленою онлайн, отримати десять передплачених поштових наліпок, які дозволяють надсилати пластикові пляшки назад виробникам газованих напоїв. Хай начуваються!

І, так, в США такі пусті пляшки дійсно можна надсилати поштою.

Звісно, пошта може йти довгенько, але ж ці пляшки розкладаються століттями! Тобто навіть з усіма затримками в дорозі вони приїдуть назад до Coca-Cola чи Pepsi в абсолютно неушкодженому вигляді.

Щоб прорекламувати таку ініціативу, креативна агенція Callen та режисер Карл Сандемо з продакшн-компанії Hobby Films підірвали чимало речей. Серед них модель Землі з пап’є-маше, кілька допотопних комп’ютерів та морська черепаха. (Не переймайтеся, з черепахою то був дійсно спецефект. З Шеллі все добре. Чесно!)

Завершується цей ролик теж великим «бумс!» для тих, кому тут мало екшену здавалося.

«Ми нікого конкретно не пародіюємо, — пояснив виданню Muse гендиректор Liquid Death Майк Цессаріо. — Просто ми вирішили, що стиль 1990-х років є візуально цікавим та унікальним. Наша концепція полягала в тому, щоб взяти стару та негламурну технологію — пошту — і скористатися нею для вирішення сучасної проблеми пластикового забруднення».

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Гумор і провокація (метал і готика)

Кампанія, що допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони взялися, є цілком в дусі комічного та провокативного маркетингу Liquid Death. Цей бренд свого часу і музичні альбоми з негативних відгуків записував (у стилі хеві-метал, звісно), і пропонував пафосні імена для немовлят (Доктор-Вбивчі-Кістки, Пекельний Мясобий тощо), і засмічене Пекло показував (навіть демони ненавидять пластик).

«Все, що ми з цим брендом робили, було спрямоване на те, щоб розсмішити як нас самих, так і наших друзів, які не знаються на маркетингу, — стверджує Цессаріо. — І поки що такий підхід працює дуже добре. Виявилося, що різні соціальні та вікові групи не такі вже й сегментовані, як може здатися. Вони мають чимало спільного. Гумор, ідеї, розваги та цінності часто виходять за рамки віку, доходу, статі та місця проживання. Тож дарма численні маркетологи так на цьому зациклюються».

Джерело


Пропонуємо вам також переглянути добірку екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

House of Europe запрошує креативні стартапи взяти участь в онлайн-змаганні Creative Business Cup Ukraine 2021

Creative Business Cup Ukraine — це конкурс на участь в онлайн-змаганні креативних стартапів, де головний приз — це 1000 євро ...

>