Американський креатор ініціював «лінію підтримки», щоб налагодити діалог між поколіннями

У часи соціальної ізоляції американський копірайтер-фрилансер Алекс Фрекон (Alex Frecon) знайшов цікавий спосіб налагодити діалог між поколіннями людей з усього світу. Прикинувшись стереотипним «юним шибеником», він самотужки створив телеролик, у якому звернувся до людей старшого покоління з проханням зателефонувати йому з корисними порадами.

Все почалося з того, що Фрекон якось дивився телевізор і побачив на ряді маловідомих телеканалів рекламу, яка явно призначалася для немолодої аудиторії. І він замислився: «А якби я робив рекламний ролик для старшого покоління, яким би він був? Літні люди та юні шибеники рідко знаходять спільну мову. Чи не міг би я якось подолати цю прірву між ними?»

Тож він та його друзі створили телевізійний ролик, закликаючи старше покоління «повчити життю» непутящу молодь, що гучно вмикає рок-музику, палить та взагалі має чимало шкідливих звичок.

Як Алексу Фрекону вдалося пробитися на телеефір зі своїм роликом, то окрема заплутана історія, яку він комічно переказав у цьому відео:

Фрекон спочатку побоювався, що ніхто на цю лінію підтримки шибеників не телефонуватиме, але результат виявився цілком протилежним – за першу ж добу він отримав понад 2000 дзвінків. Не проходило й десяти секунд після чергового показу ролика на телеекранах, як його телефон починав розриватися. А після публікації відео на платформі Reddit йому почали телефонувати з усього світу.

Поради юному шибенику

За словами Фрекона, практично всі його співрозмовники прекрасно усвідомлювали, що це жарт. Але десь половина з них все одно була готова поділитися із шибеником життєвими порадами. Десь 90% порад були дані жартома, але решта 10% виявилися дійсно щирими. Він чимало дізнався про те, як розумно розпоряджатися грошима, як не втратити своєї індивідуальності, наскільки важливою є освіта тощо.

Креатор завжди задавався питанням: чи можна влаштувавши щось вкрай дивне та чудернацьке, отримати щось важливе та значуще як результат?

Що ж, він знайшов свою відповідь.

Які жартівливі поради Фрекону були найпопулярнішими? «Підстрижися та знайди роботу нарешті», а також «Ану забирайся з мого газону!»

Цей креативний проєкт зміг налагодити діалог між поколіннями та став ковтком свіжого повітря в гнітючій атмосфері пандемії. І, схоже, потреба в гуморі стала однією з причин, чому цей ролик здобув таку популярність.

«Мені дзвонили з усіх п’ятидесяти штатів та ще й з Пуерто-Ріко. Мені дзвонили з Австралії і навіть з Австрії», – пригадує Фрекон.

«Коли ми говоримо про людську природу, ми часто переконані, що людство розбите на табори та групи. Але я часто мав змогу бачити, що люди охоче підуть вам назустріч, якщо ви лише дасте їм привід до діалогу. Вони так само люблять сміятися, жартувати та знайомитися. Вам треба лише пробитися крізь їх настороженість за допомогою гумору або якоїсь спільної теми», – пояснив креатор.

Джерело

Читайте також: що собою являє проблема ейджизму та як її можна вирішити.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.