Американський креатор ініціював «лінію підтримки», щоб налагодити діалог між поколіннями

У часи соціальної ізоляції американський копірайтер-фрилансер Алекс Фрекон (Alex Frecon) знайшов цікавий спосіб налагодити діалог між поколіннями людей з усього світу. Прикинувшись стереотипним «юним шибеником», він самотужки створив телеролик, у якому звернувся до людей старшого покоління з проханням зателефонувати йому з корисними порадами.

Все почалося з того, що Фрекон якось дивився телевізор і побачив на ряді маловідомих телеканалів рекламу, яка явно призначалася для немолодої аудиторії. І він замислився: «А якби я робив рекламний ролик для старшого покоління, яким би він був? Літні люди та юні шибеники рідко знаходять спільну мову. Чи не міг би я якось подолати цю прірву між ними?»

Тож він та його друзі створили телевізійний ролик, закликаючи старше покоління «повчити життю» непутящу молодь, що гучно вмикає рок-музику, палить та взагалі має чимало шкідливих звичок.

Як Алексу Фрекону вдалося пробитися на телеефір зі своїм роликом, то окрема заплутана історія, яку він комічно переказав у цьому відео:

Фрекон спочатку побоювався, що ніхто на цю лінію підтримки шибеників не телефонуватиме, але результат виявився цілком протилежним – за першу ж добу він отримав понад 2000 дзвінків. Не проходило й десяти секунд після чергового показу ролика на телеекранах, як його телефон починав розриватися. А після публікації відео на платформі Reddit йому почали телефонувати з усього світу.

Поради юному шибенику

За словами Фрекона, практично всі його співрозмовники прекрасно усвідомлювали, що це жарт. Але десь половина з них все одно була готова поділитися із шибеником життєвими порадами. Десь 90% порад були дані жартома, але решта 10% виявилися дійсно щирими. Він чимало дізнався про те, як розумно розпоряджатися грошима, як не втратити своєї індивідуальності, наскільки важливою є освіта тощо.

Креатор завжди задавався питанням: чи можна влаштувавши щось вкрай дивне та чудернацьке, отримати щось важливе та значуще як результат?

Що ж, він знайшов свою відповідь.

Які жартівливі поради Фрекону були найпопулярнішими? «Підстрижися та знайди роботу нарешті», а також «Ану забирайся з мого газону!»

Цей креативний проєкт зміг налагодити діалог між поколіннями та став ковтком свіжого повітря в гнітючій атмосфері пандемії. І, схоже, потреба в гуморі стала однією з причин, чому цей ролик здобув таку популярність.

«Мені дзвонили з усіх п’ятидесяти штатів та ще й з Пуерто-Ріко. Мені дзвонили з Австралії і навіть з Австрії», – пригадує Фрекон.

«Коли ми говоримо про людську природу, ми часто переконані, що людство розбите на табори та групи. Але я часто мав змогу бачити, що люди охоче підуть вам назустріч, якщо ви лише дасте їм привід до діалогу. Вони так само люблять сміятися, жартувати та знайомитися. Вам треба лише пробитися крізь їх настороженість за допомогою гумору або якоїсь спільної теми», – пояснив креатор.

Джерело

Читайте також: що собою являє проблема ейджизму та як її можна вирішити.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...