Американський креатор ініціював «лінію підтримки», щоб налагодити діалог між поколіннями

У часи соціальної ізоляції американський копірайтер-фрилансер Алекс Фрекон (Alex Frecon) знайшов цікавий спосіб налагодити діалог між поколіннями людей з усього світу. Прикинувшись стереотипним «юним шибеником», він самотужки створив телеролик, у якому звернувся до людей старшого покоління з проханням зателефонувати йому з корисними порадами.

Все почалося з того, що Фрекон якось дивився телевізор і побачив на ряді маловідомих телеканалів рекламу, яка явно призначалася для немолодої аудиторії. І він замислився: «А якби я робив рекламний ролик для старшого покоління, яким би він був? Літні люди та юні шибеники рідко знаходять спільну мову. Чи не міг би я якось подолати цю прірву між ними?»

Тож він та його друзі створили телевізійний ролик, закликаючи старше покоління «повчити життю» непутящу молодь, що гучно вмикає рок-музику, палить та взагалі має чимало шкідливих звичок.

Як Алексу Фрекону вдалося пробитися на телеефір зі своїм роликом, то окрема заплутана історія, яку він комічно переказав у цьому відео:

Фрекон спочатку побоювався, що ніхто на цю лінію підтримки шибеників не телефонуватиме, але результат виявився цілком протилежним – за першу ж добу він отримав понад 2000 дзвінків. Не проходило й десяти секунд після чергового показу ролика на телеекранах, як його телефон починав розриватися. А після публікації відео на платформі Reddit йому почали телефонувати з усього світу.

Поради юному шибенику

За словами Фрекона, практично всі його співрозмовники прекрасно усвідомлювали, що це жарт. Але десь половина з них все одно була готова поділитися із шибеником життєвими порадами. Десь 90% порад були дані жартома, але решта 10% виявилися дійсно щирими. Він чимало дізнався про те, як розумно розпоряджатися грошима, як не втратити своєї індивідуальності, наскільки важливою є освіта тощо.

Креатор завжди задавався питанням: чи можна влаштувавши щось вкрай дивне та чудернацьке, отримати щось важливе та значуще як результат?

Що ж, він знайшов свою відповідь.

Які жартівливі поради Фрекону були найпопулярнішими? «Підстрижися та знайди роботу нарешті», а також «Ану забирайся з мого газону!»

Цей креативний проєкт зміг налагодити діалог між поколіннями та став ковтком свіжого повітря в гнітючій атмосфері пандемії. І, схоже, потреба в гуморі стала однією з причин, чому цей ролик здобув таку популярність.

«Мені дзвонили з усіх п’ятидесяти штатів та ще й з Пуерто-Ріко. Мені дзвонили з Австралії і навіть з Австрії», – пригадує Фрекон.

«Коли ми говоримо про людську природу, ми часто переконані, що людство розбите на табори та групи. Але я часто мав змогу бачити, що люди охоче підуть вам назустріч, якщо ви лише дасте їм привід до діалогу. Вони так само люблять сміятися, жартувати та знайомитися. Вам треба лише пробитися крізь їх настороженість за допомогою гумору або якоїсь спільної теми», – пояснив креатор.

Джерело

Читайте також: що собою являє проблема ейджизму та як її можна вирішити.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...