Агенція TBWA\Paris перетворила автомобілі на пістолети і закликала бути обережнішими на дорогах

Машина, якою кермують недбало, схожа в певному сенсі на зброю. Вона може вбити людину чи скалічити її. А недбалих водіїв на дорогах щодня чимало, і ними часто виявляються пересічні люди, які їдуть на роботу, везуть дітей до школи чи вирушають на зустріч із друзями. Вони не замислюються про можливі наслідки такої недбалості і бездумно йдуть на ризик. Тому-то нова кампанія від TBWA\Paris для організацій Association Prévention Routière та Victimes & Citoyens провела аналогію зі зброєю і перетворила автомобілі на пістолети. У такий спосіб вона нагадує людям, що за кожною аварією стоїть неналежна поведінка, яка вбиває так само, як і куля.

Кампанію було запущено з хештегом #DisarmTheRoads.

«Телефонні дзвінки за кермом, перевищення швидкості та втома водія – ось три речі, які найчастіше стають причинами ДТП, в яких гинуть люди. Наша комунікаційна кампанія підкреслює небезпеку тієї миті, що може змінити все і зробити це так само невідворотно, як і момент, коли натискається спусковий гачок», – пояснила Енн Лаво, речниця Association Prévention Routière.

«Після ДТП жертви та їх родичі часто стверджують, що водій перетворив свою машину на зброю. Ми постійно це чуємо, коли допомагаємо потерпілим. Тому участь у кампанії, яка втілила цю думку в конкретних предметах, була для нас очевидним рішенням», – зазначив Жульєн Тібо, президент Victimes & Citoyens.

Асоціація Victimes & Citoyens, зокрема, була створена у 2004 році жертвами ДТП. Її мета – швидко та гуманно надавати допомогу потерпілим та інформувати людей про небезпечні ситуації, які можуть чекати на них на дорозі.

Тому, власне, ці дві організації і вирішили об’єднати свої зусилля. Вони сподіваються креативністю спонукати людей замислитися та змінити свою поведінку.

Три машини – три водії – три зброї

Водії добре знають свої машини, використовують їх часто і навіть балують, як справжнього члена родини. Але для сторонньої людини авто лишається чимось потенційно смертоносним, та ще й у ненадійних руках.

Для запуску цієї кампанії агенція знайшла на звалищі три різні машини (легковик, мотоцикл і вантажівка), з яких зняла різноманітні деталі і зібрала їх в іншому порядку. Таким чином, використовуючи самі лише автомобільні деталі, агенція TBWA\Paris перетворила автомобілі на пістолети. Циферблат перемикання передач став прицілом, глушник став дулом, а педаль газу – спусковим гачком. Зброя з трьох різних машин вийшла дещо різною, символізуючи різні типи водіїв.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.