Висвітлюємо важливі громадські ініціативи, значущі соціальні проєкти, а також креативні некомерційні кампанії державного масштабу
Як у Великобританії закликають до ввічливості у транспорті
Люди з інвалідністю зазвичай подорожують менше, оскільки багато хто з них не може дістатися туди, куди їм треба, через брак ввічливості у транспорті.
Алексей Новиков: главная цель креатива в благотворительности – доверие
Мы продолжаем исследовать место креатива в благотворительности и деятельности общественных организаций. К мнениям, высказанным Екатериной Жук, Марией Артеменко и Виталием ...
Sea Shepherd показує, що коїться під поверхнею моря
Природоохоронна організація Sea Shepherd створила кампанію «Під поверхнею моря» в доповненій реальності, яка показує темну сторону промислового рибальства.
Бренд «ХУІЗІТ» та Saatchi & Saatchi випускають лімітовану колекцію футболок на підтримку прав жінок
Saatchi & Saatchi Ukraine у колаборації з українським брендом гендерно-нейтрального одягу «Who is it? / ХУІЗІТ» анонсували вихід лімітованої колекції ...
Краудсейвінг Землі / Краудсейвінг Екоденник
ecoleo2020.com – це некомерційна екологічна ініціатива креативної агенції Leo Burnett Ukraine, приурочена до святкування 25-річчя на ринку України. Вона об’єднує ...
Віталій Капустян: Ключик для комунікації треба підбирати індивідуально
Ми продовжуємо серію інтерв’ю, присвячених креативності в благодійній громадський діяльності. Раніше ми публікували думку Катерини Жук про критерії оцінювання благодійних ...
У Великобританії створено рекламу, що реагує на температуру повітря
Національна служба охорони здоров’я Британії вчора запустила у місті Лідс унікальну кампанію, в якій реклама реагує на температуру повітря.
«Каральний сигнал»: ДАІ Мумбаю проти шумового забруднення
В індійському місті Мумбай час стояння на світлофорі поставили у пряму залежність від рівня шумового забруднення, щоб провчити любителів посигналити.
Крем для старіння: кампанія проти дискримінації за віком
Уряд міста Торонто обрав оригінальний спосіб боротьби з дискримінацією за віком, випустивши крем для старіння, який начебто додає років.
Як креативні індустрії можуть стати змістом і сенсом нових перетворень у державі
Про те, чи потрібен креатив в державних установах, як краще налагодити діалог креативної спільноти і державного апарату, ми поспілкувалися з Генеральним директор Директорату креативних індустрій Міністерства культури України (Міністерство культури, молоді та спорту України) Анастасією Образцовою.
Полагаются ли ИИ авторские права?
Ведомство по патентам и товарным знакам США недавно задалось вопросом, как развитие искусственного интеллекта может повлиять на авторские права. Для чего оно обратилось к публике с рядом вопросов.
Верховна Рада дозволила порівнювати в рекламі свій товар із продукцією конкурентів
Верховна Рада підтримала в другому читанні законопроект № 0953 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу, яким дозволяється в рекламній продукції відкрито порівнювати свій товар із продукцією конкурента.